Νέος επενδυτής, νέα εποχή, νέα ήθη και έθιμα, νέα μέσα. Ολα είναι νέα για την ομάδα του ΠΑΟΚ, που με τον Ιβάν Σαββίδη στο τιμόνι της μπαίνει στη νέα εποχή χρησιμοποιώντας όλα εκείνα που για τις περισσότερες ομάδες στην Ελλάδα αποτελούν άγνωστες λέξεις: facebook, twitter, Instagram, Pinterest, YouTube. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, δικτυώνεται και δείχνει τον δρόμο στις υπόλοιπες ομάδες της Σούπερ Λίγκας και όχι μόνον. Τους δείχνει τον δρόμο όχι μόνο όσον αφορά την δικτύωση στα social media αλλά και όσον αφορά το ύφος που πρέπει να έχουν στη νέα εποχή.

Με την επιστροφή της ομάδας από την Κρήτη μετά το παιχνίδι με τον Πλατανιά, στο facebook και στο YouTube ανέβηκε χιουμοριστικό βίντεο, με τον Ολίσε να κάνει επίδειξη των σωστικών μέσων του αεροπλάνου στη διάρκεια της πτήσης επιστροφής, υποδυόμενος τον αεροσυνοδό. Παραμονή της εκδίκασης της υπόθεσης Σαλπιγγίδη για τη χειρονομία του προς τον επόπτη του αγώνα Πλατανιάς – ΠΑΟΚ, ανέβηκε μια προσωπογραφία του Σάλπι, στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ και στο facebook, με φωτογραφίες από τη ζωή του, από όταν αγωνιζόταν στην ελληνορωμαϊκή πάλη, από σχολική παρέλαση και από τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα, θέλοντας να επιδείξει το προφίλ του επιθετικού του ΠΑΟΚ, το οποίο κάθε άλλο παρά με το προφίλ ενός ποδοσφαιριστή που μουντζώνει επόπτες μοιάζει.

Οταν λύθηκε η συνεργασία με τον Πάμπλο Γκαρσία ανέβηκε βίντεο με μερικές χαρακτηριστικές στιγμές του ουρουγουανού άσου στην ομάδα. Στα γενέθλια του κάθε ποδοσφαιριστή αναρτάται στην ιστοσελίδα της ομάδας ένα μικρό βιογραφικό, ενώ το δώρο της ΠΑΕ για κάθε εορτάζοντα είναι ένα iPad προκειμένου να αρχίσει να εξοικειώνεται με τη νέα τεχνολογία.

Αυτή τη στιγμή η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει δύο μόνιμους υπαλλήλους, οι οποίο καλύπτουν καθημερινά με βίντεο και φωτογραφίες τις προπονήσεις της ομάδας και ανεβάζουν ο υλικό τους μονταρισμένο, προκειμένου να έχει εικόνα και ο φίλαθλος από αυτά που γίνονται στην προπόνηση. Στο facebook είναι η πρώτη ομάδα στην Ελλάδα με περίπου 161.000 φίλους, στο twitter με 12.000 που την ακολουθούν, ενώ στο Instagram και το Pinterest τα νούμερα είναι σχετικά χαμηλά, αφού είναι μέσα που βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο.

Ο Κυριάκος Κυριακός βρίσκεται στο γραφείου Τύπου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ από το 2005. «Τα νέα μέσα διευκολύνουν εμάς να φροντίζουμε την εικόνα της ομάδας αλλά και τους φίλους της ομάδας ώστε να έχουν μια πιο στενή οπτική επαφή με την ομάδα και μια διαφορετική οπτική των προπονήσεων. Οι εποχές έχουν αλλάξει. Το ποδόσφαιρο, ως προϊόν, περνά και αυτό κρίση. Το βλέπουμε στα εισιτήρια. Εμείς ψάχνουμε τρόπους ώστε να συνδεθούν οι φίλαθλοι περισσότερο με την ομάδα και τους ποδοσφαιριστές της. Να δείξουμε την καθημερινότητα που βιώνουν οι ποδοσφαιριστές, προσεγγίζοντας και άλλα θέματα, πιο χιουμοριστικά, όπως εκείνο με τον Ολίσε στο αεροπλάνο. Παράλληλα, κάποιες φορές μπορεί να βγάλουμε προς τα έξω και κάποια πράγματα που μπορεί να σοκάρουν, για να δούμε τις αντιδράσεις του κόσμου. Τι τους αρέσει και τι όχι», λέει ο Κυριάκος Κυριακός και συμπληρώνει: «Στον ΠΑΟΚ είχαμε αρχίσει από πέρυσι να ανοιγόμαστε στα νέα μέσα, με τη Web TV που είχαμε δημιουργήσει. Η προσπάθεια εκείνη, λόγω οικονομικών προβλημάτων, κράτησε μόνον για μερικούς μήνες, όμως η απήχηση που είχε μας εντυπωσίασε. Ο Γκέρμαν Τσιστιακόφ ενθάρρυνε τη χρήση των νέων μέσων και έτσι φτάσαμε στο σημείο που είμαστε σήμερα».