Ο σκηνοθέτης είναι κατηγορηματικός. «Η συνεργασία ήταν τέλεια». Η εκπαιδεύτρια εντυπωσιασμένη. «Αν και ήταν το πρώτο διαφημιστικό σποτ που έπαιξε, έχει στόφα σταρ». Το ξανθό γκόλντεν ριτρίβερ, που έχετε γνωρίσει μέσα από τις σελίδες των «ΝΕΩΝ», άλλωστε, ανταποκρίνεται μεμιάς στην εντολή «Ηλιος, φέρε την εφημερίδα!». Τη φέρνει στο χαρτί, στο smartphone, στην ταμπλέτα. Οπου, όποτε και με οποιονδήποτε τρόπο του τη ζητήσετε.
Μπορεί να το «ταλαιπώρησαν» από τις δύο το μεσημέρι μέχρι τις εννιά το βράδυ για να γυρίσουν το διαφημιστικό των νέων συνδρομητικών υπηρεσιών του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη, Helios Kiosk, που θα βγει σε λίγες ημέρες στον αέρα (και να κοιμήθηκε μέχρι το απόγευμα της επόμενης ημέρας για να συνέλθει), αλλά, σύμφωνα με την εκπαιδεύτριά του, Σαντρίνα Βαλάτα, πέρασε καλά. Επειδή, όπως συμπληρώνει, αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη ράτσα να ξεχωρίζει είναι ότι θέλει να ευχαριστεί τον άνθρωπο.
Η επιλογή της ράτσας δεν ήταν τυχαία. Πλην του ότι θεωρούνται εξαιρετικά ευφυή σκυλιά, ως γνήσια θηραματοφόρα τους αρέσει να φέρνουν στο αφεντικό τους πράγματα με το στόμα τους. Οταν τα γκόλντεν ριτρίβερ, τα οποία κατάγονται από τη Σκωτία, χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά από τον άνθρωπο ήταν επιφορτισμένα με ένα καθήκον, όπως τα περισσότερα σκυλιά. Δουλειά τους ήταν να βοηθούν τους ψαράδες να μαζεύουν τα δίχτυα και δεν είχαν κανένα πρόβλημα να βουτήξουν στο νερό για να φέρουν πίσω τα ψάρια που κατόρθωναν να ξεφύγουν. Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν στο κυνήγι.
Βέβαια, ο Ηλιος της διαφήμισης, του οποίου το καθήκον είναι να φέρνει τα νέα στα χέρια σας, εκτός πλατό ακούει στο όνομα Λίλι και είναι γόνος μιας πραγματικής ηθοποιού, της Λέσλι, η οποία έχει παίξει όχι μόνο σε διαφημίσεις αλλά και σε ταινίες. Η μόνη πρόβα που χρειάστηκε να κάνει η Λίλι ήταν να κουβαλά ένα χαρτόνι. Αν και η ηθοποιός ήταν ενζενί, η μάνατζερ-εκπαιδεύτρια ήταν αυστηρή. Το συνεργείο πήρε το OK να παίξει με τον κοινωνικό και χαδιάρη σκύλο μόνο αφού τελείωσε το γύρισμα. Η αυστηρότητα ήταν επιβεβλημένη για να μη χάνει την αυτοσυγκέντρωσή της η Λίλι. Τα διαλείμματα ήταν συχνά, προκειμένου η πρωταγωνίστρια να ξεκουράζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα
Η ιδέα της καμπάνιας, που κλήθηκε να προωθήσει η Λίλι στον ρόλο του Ηλιος, είναι απλή. Το μέσο που διαβάζετε τα νέα σας μπορεί να αλλάζει, αλλά η ουσία της ενημέρωσης μένει ίδια, είτε στο πατροπαράδοτο χαρτί είτε στις χάι τεκ ταμπλέτες. Ετσι, ο Ηλιος σάς φέρνει, με μία και μόνο εντολή, τις ειδήσεις σε όποια ηλεκτρονική μορφή σας εξυπηρετεί, συνεχίζοντας στη νέα εποχή την παράδοση του μεγαλύτερου δημοσιογραφικού οργανισμού της χώρας.
Χάρη στις νέες συνδρομητικές υπηρεσίες του Helios Kiosk ο αναγνώστης θα μπορεί να έχει στην ταμπλέτα, στο κινητό ή στον υπολογιστή το περιεχόμενο των «ΝΕΩΝ» και του «Βήματος». Οπως και όποτε αυτός προτιμά. Θα μπορεί να αγοράσει μεμονωμένες εκδόσεις της κάθε εφημερίδας ή να αποκτήσει μηνιαία ή ετήσια συνδρομή για όποια από τις δύο εφημερίδες επιθυμεί.  Ή και για τις δύο. Εκτός όμως από όσα τυπώνονται κάθε μέρα στο χαρτί, ο αναγνώστης-συνδρομητής θα μπορεί να έχει ηλεκτρονική πρόσβαση και σε έξτρα περιεχόμενο. Αρθρα και αναλύσεις, βιβλία αλλά και ειδικές εκδόσεις, καθώς και newsletter για θέματα ειδικού ενδιαφέροντος με συμβουλές για οτιδήποτε σας απασχολεί: φοροτεχνικά, εργατικά, ιατρικά κ.ά.
Βέβαια, η ταμπλέτα και το τηλέφωνο που χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες της διαφήμισης ήταν πλαστικά. Κι ελαφρώς αλειμμένα με παριζάκι για να δελεαστεί η επτάχρονη Λίλι. Η αμοιβή της πρωταγωνίστριας ήταν ένα ολόκληρο παριζάκι, το οποίο έτρωγε σε μικρά κομμάτια από τα χέρια της εκπαιδεύτριάς της κάθε φορά που εκτελούσε σωστά τις οδηγίες του σκηνοθέτη. Η αλήθεια είναι πως εκεί που σας κοιτάζει μέσα στα μάτια και σας σκλαβώνει με το γλυκύτατο βλέμμα της, απλώς προσδοκά τη λιχουδιά που κρατά  η κρυμμένη πίσω από την κάμερα Σαντρίνα. Ολοι οι εμπλεκόμενοι πάντως συμφωνούν πως η Λίλι έχει ταλέντο στην υποκριτική