Η διαδικτυακή έρευνα σχετικά με τη χρήση υπολογιστών και tablets και τη συμπεριφορά των τηλεθεατών διεξήχθη σε Γαλλία, Βραζιλία, Ιταλία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ. Στην έρευνα συμμετείχαν 3.501 άτομα και σύμφωνα με τις απαντήσεις τους, ένα ποσοστό 90% παρακολουθούν video online, με τα tablets να έχουν σε αυτή την άνοδο το μεγαλύτερο μερίδιο.

Μάλιστα όλο και περισσότεροι τηλεθεατές παρακολουθούν τις αγαπημένες τους εκπομπές χρησιμοποιώντας παράλληλα με τις φορητές συσκευές τους.

Όπως δήλωσε ο Φραντσέσκο Βεντουρίνι, σύμβουλος της εταιρείας Επικοινωνίας και Ψυχαγωγίας, Accenture, «οι καταναλωτές δεν μπορούν να βλέπουν πια μόνο τηλεόραση. Η άνοδος των παράλληλων δραστηριοτήτων την ώρα που παρακολουθούμε τηλεόραση καταδεικνύει ότι η γραμμική προβολή τηλεοπτικού προγράμματος χάνει την αποδοχή της στους «εξελιγμένους» χρήστες και αυτό το γεγονός αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παραγωγούς περιεχομένου».

Όπως καταγράφει η τρίτη Ετήσια Διαδικτυακή Έρευνα, το 77% δηλώνει ότι είναι οnline με άλλη συσκευή, την ώρα που παρακολουθούν τηλεοπτικά προγράμματα, καταγράφοντας μία άνοδο 16% σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Η πλειοψηφία των χρηστών tablets τόνισε, ότι η παράλληλη χρήση συνδέεται με την εκπομπή που παρακολουθούν, σύμφωνα με την Καθημερινή.