«Πιστεύουμε στη χώρα μας και επενδύουμε στην παρουσία της Coca-Cola 3Ε στην Ελλάδα με πέντε πρότυπα εργοστάσια που παράγουν το 98% των αναγκών της ελληνικής αγοράς».

Ο διευθυντής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Coca-Cola 3Ε Βασίλης Λώλας απευθυνόμενος σε εκπροσώπους του Τύπου, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης στο εργοστάσιο στο Σχηματάρι Βοιωτίας, ξεκαθάρισε τη δέσμευση του ομίλου στην ελληνική αγορά, την οποία στηρίζει με επενδύσεις 160 εκατ. ευρώ τα τελευταία δύο χρόνια, παρά τις δυσκολίες στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα εμμέσως απάντησε στα σενάρια που αναπτύχθηκαν το προηγούμενο διάστημα περί αποχώρησης της εταιρείας από τη χώρα.

Σήμερα, η Coca-Cola 3Ε προσφέρει 250 διαφορετικά προϊόντα σε 11 εκατ. καταναλωτές, 98% των οποίων προέρχεται από τις 5 μονάδες παραγωγής της στην Ελλάδα (Σχηματάρι, Βόλος, Αίγιο, Ηράκλειο, Μάλια) και προμηθεύεται συστηματικά το μεγαλύτερο ποσοστό των πρώτων υλών της από έλληνες παραγωγούς. Η εταιρεία απασχολεί περίπου 2.000 εργαζομένους και με τη λειτουργία της υποστηρίζει και χρηματοδοτεί περίπου 43.000 θέσεις εργασίας.

Μία από τις 5 μονάδες παραγωγής είναι η πλήρως αυτοματοποιημένη στο Σχηματάρι Βοιωτίας, η οποία αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής αναψυκτικών και μη αλκοολούχων ποτών στην Ευρώπη. Λειτουργεί από το 1989, έχει έκταση 120 τετραγωνικά στρέμματα και διαθέτει 10 γραμμές παραγωγής αναψυκτικού και χυμού. Παράγει σχεδόν όλη την γκάμα των προϊόντων της εταιρείας, ενώ τροφοδοτεί την αγορά της Κύπρου και σε μικρότερο βαθμό της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Στη μονάδα έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις για την ανακαίνιση των κτιριακών εγκαταστάσεων, την ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής και την κάλυψη αναγκών του εργοστασίου.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το κλείσιμο των μονάδων στην Πάτρα και τη Θεσσαλονίκη ο κ. Λώλας ανέφερε ότι πλέον αυτές οι μονάδες λειτουργούν ως κέντρα διανομής των προϊόντων της εταιρείας απασχολώντας λιγότερο προσωπικό. Επίσης διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει από την πλευρά της διοίκησης σκέψη για παρόμοια ενέργεια στις λοιπές παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα.

Το πρώτο τετράμηνο του 2012 οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα εμφανίζονται μειωμένες κατά 28%. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, η εταιρεία εστιάζει το ενδιαφέρον της στην ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών της, ενώ δεν αύξησε τις τιμές στα προϊόντα της παρά το γεγονός ότι οι πρώτες ύλες έχουν αυξηθεί.