Σε μια ψηφιακή οικονομία που αλλάζει γρήγορα, η Acxiom αναπτύσσει ακόμη πιο προηγμένες τεχνικές για να εξορύσσει και να διυλίζει δεδομένα. Εχει στρατολογήσει ταλέντα από τη Microsoft, την Google, την Amazon.com και τη Myspace και χρησιμοποιεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση για να προβλέπει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αυξάνοντας το κύρος της μεταξύ επενδυτών και πελατών.

Φυσικά οι υπεύθυνοι του ψηφιακού μάρκετινγκ είχαν ήδη υιοθετήσει διαφημίσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα των χρηστών με βάση τις προηγούμενες δραστηριότητές τους – αρκεί να σκεφτούμε τα «cookies», κομμάτια κώδικα υπολογιστή που τοποθετούνται στα εργαλεία αναζήτησης για να παρακολουθούνται οι ονλάιν δραστηριότητες. Ομως η Acxiom, λένε αναλυτές, ακολουθεί πολύ πιο συνολικές τεχνικές σε μια προσπάθεια να επηρεάσει τις αποφάσεις των καταναλωτών. Ενσωματώνει αυτά που γνωρίζει για τη συμπεριφορά μας στο ψηφιακό περιβάλλον, το φυσικό περιβάλλον, ακόμη και στο κινητό, δημιουργώντας συμπεριφορικά πορτρέτα σε βάθος και με εξαιρετικές λεπτομέρειες. Τα στελέχη της έχουν αποκαλέσει αυτή την προσέγγιση «οπτική 360 μοιρών» επί των καταναλωτών.

«Υπάρχουν πολλοί παίκτες στον ψηφιακό χώρο που προσπαθούν το ίδιο πράγμα», λέει ο Μαρκ Ζγκάτοβιτς, αναλυτής στην εταιρεία Piper Jaffray. «Ομως το πλεονέκτημα της Acxiom είναι ότι έχουν μια βάση δεδομένων με πληροφορίες εκτός Ιντερνετ τις οποίες συγκεντρώνουν εδώ και 40 χρόνια και μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή την εμπειρογνωμοσύνη στον ψηφιακό κόσμο για να ενισχύσουν τη θέση τους». Η Τζούλι Μπριλ, μέλος της αμερικανικής Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (FTC), θα ήθελε πάντως οι μεσίτες δεδομένων να ενημερώνουν το κοινό για το ποια δεδομένα συγκεντρώνουν, πώς τα συγκεντρώνουν, με ποιους τα μοιράζονται και πώς χρησιμοποιούνται.