Το μικρό λιοντάρι έκανε δίαιτα! Το νέο Peugeot 208 είναι πιο ελαφρύ, μικρότερο (αλλά με μεγαλύτερο σαλόνι), οικονομικότερο και με περισσότερα οικολογικά υλικά από το απερχόμενο 207. Ιστορικά, το πρώτο μοντέλο με τον αριθμό «200» ήταν το 204 που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1965 (έπειτα ακολούθησε το 205, το 206 το 1998 και το 2006 το 207).

Το καινούργιο 208 είναι ελαφρύτερο κατά 173 κιλά – πλέον ζυγίζει 975 κιλά – ενώ το μήκος του είναι κατά 7 εκατοστά μικρότερο. Παρά τις συρρικνωμένες διαστάσεις του, ο γάλλοι κατάφεραν να μεγαλώσουν την καμπίνα των επιβατών δημιουργώντας ένα πιο ευρύχωρο σαλόνι ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών.

Σε κινητήρες η γκάμα θα προσφέρεται με μία νέα γενιά 3κύλινδρων κινητήρων βενζίνης, 1,0 και 1,2 λίτρου VTi, με κατανάλωση καυσίμου 4,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 99 γραμμ./χλμ. Τα εν λόγω μοτέρ προσφέρουν ισχύ από 70 έως 120 ίππους, ενώ οι ντίζελ αποδίδουν από 70 έως 112 ίππους. Από τα πέντε νέα μοτέρ, τα τέσσερα εξοπλίζονται με σύστημα Stop & Start. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της οικονομίας καυσίμου που προσφέρει η νέα γενιά κινητήρων, είναι ο μικρός ντίζελ eHDi των 92 ίππων με Stop & Start που υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 3,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 87 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Το 25% των υλικών του νέου 208 προέρχονται από ανακυκλωμένα ή φυσικά υλικά, όπως ο πίσω προφυλακτήρας και το σύνολο του ανεμιστήρα του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου.

Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται τόσο σε τρίθυρο όσο και σε πεντάθυρο αμάξωμα. Θα παρουσιαστεί επισήμως στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ οι πωλήσεις του θα αρχίσουν στην ευρωπαϊκή αγορά την προσεχή άνοιξη και στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του καλοκαιριού.