Με το έργο αυτό προβλέπεται η ανατολική επέκταση της κύριας γραμμής του βασικού έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται υπό κατασκευή. Με την ολοκλήρωσή του θα παραδοθούν 9,6 χλμ γραμμής και 13 νέοι σταθμοί, από τον Σταθμό Πατρικίου μέχρι το νοτιανατολικό άκρο του Δήμου Καλαμαριάς.

Με την ολοκλήρωση της επέκτασης εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούνται περί τους 87.000 νέοι επιβάτες ημερησίως, ενώ ο πρόσθετος πληθυσμός με δυνατότητα πρόσβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς θα ανέλθει σε 91.000 περίπου.

Επίσης εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν 1.040 περίπου νέες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο της κατασκευής του έργου καθώς και 100 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας κατά την φάση λειτουργίας.

«Πιστεύουμε ότι το έργο θα προχωρήσει με τους ρυθμούς που απαιτείται για την απορρόφηση των πόρων και σύντομα οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα επωφεληθούν από την υλοποίηση ενός τόσο μεγάλου και σημαντικού έργου», δήλωσε ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

«Συνεχίζουμε με εντατικό ρυθμό την ολοκλήρωση των μελετών, για την δημοπράτηση μέχρι το 2013 της Νέας γραμμής από την Πλατεία Δημοκρατίας, μέσω της οδού Λαγκαδά μέχρι Ευκαρπία και Νοσοκομεία. Η Αττικό Μετρό Α.Ε. σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς οριστικοποιεί τη χάραξη των άλλων δύο γραμμών. Η 1η από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, Ξηροκρίνη, Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Εύοσμο, και το Κορδελειό. Η 2η από Πανεπιστήμιο προς Τούμπα, Χαριλάου και Ν. Ελβετία. Τέλος, μελετάτε και επέκταση με Μέσo Σταθερής Τροχιάς από Μίκρα μέχρι το Αεροδρόμιο Μακεδονία», ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από