Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι, όπως με ένα κλικ – Enter διασπείρεται η ψευδής ή φανταστική «είδηση», με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αποσύρεται. Και συνήθως εξαφανίζονται τα ίχνη του εγκλήματος. Ψεκάστε, διορθώστε (ή σβήστε), τελειώσατε. Αφήνοντας τους άλλους να μετράνε «πτώματα»…

Κάπως έτσι από μια πλάκα στον ιστότοπο της «Ελληνοφρένειας» (όπου σαφώς αναφερόταν ότι πρόκειται για φανταστική ιστορία χάριν παιδιάς) δεκάδες μπλόγκερ αναπαρήγαγαν την υποτιθέμενη «μαρτυρία» ενός συμμαθητή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Ευάγγελου Βενιζέλου, σύμφωνα με την οποία ο υπουργός διήγε παραβατικά νιάτα και φυλακίστηκε για λίγο, αλλά μετά κατάφερε όλα αυτά να τα «σβήσει» από τον χάρτη, όταν ανελίχθηκε στην πολιτική.

Το καταπληκτικό; Η «μαρτυρία» έφτασε να θεωρείται αδιάψευστη αλήθεια που κάποιοι θέλουν να κουκουλώσουν!

Με τον ίδιο τρόπο έδωσαν κι πήραν στην ελληνική κυβερνο-επικράτεια οι αδιασταύρωτες και ανακριβείς – παρότι υπήρξαν και διαψεύσεις και νομικές κινήσεις στο παρελθόν – πληροφορίες για τη ζωή και το έργο της βραβευμένης με Οσκαρ ενδυματολόγου του Χόλιγουντ και του Μπρόντγουεϊ Θεώνης Βαχλιώτη – Ολντριτζ.

Βέβαια, κάποιες απ’ αυτές οφείλονταν και σε πληροφορίες τού θεωρούμενου ως έγκυρου σάιτ για το σινεμά imdb.com, που ανέφερε ως χρονολογία γέννησής της το 1932 και όχι το 1922 που είχε η ίδια δηλώσει σε συνεντεύξεις της στους «New York Times». Αλλοι βασίζονταν σε ακόμη πιο διάτρητες ως προς την ακρίβειά τους πληροφορίες τού σάιτ wikipedia, του οποίου η από ιδρύσεως τακτική είναι να συλλέγει στοιχεία από χρήστες του Ιντερνετ δίχως να τα τσεκάρει.

Το εντυπωσιακό όμως ήταν ότι στη Θεώνη Βαχλιώτη – Ολντριτζ απέδιδαν την ενδυματολογία σε τρεις ταινίες, κάτι που και το imdb.com απέδιδε στην ίδια – με υποψηφιότητες για Οσκαρ – ως Deni Vachliotov (έτσι, με v), Vachlioti και Vahliotou: στο «Ποτέ την Κυριακή» και τη «Φαίδρα» του Ζυλ Ντασσέν και τη «Στέλλα» του Μιχάλη Κακογιάννη. Κοστούμια που στην πραγματικότητα είχαν την υπογραφή τής ξαδέλφης της, ενδυματολόγου με έδρα την Ελλάδα, Ντένης Βαχλιώτη (όπως και η ομώνυμη ανιψιά της).

Στο ίδιο διήμερο – να που δεν είναι σύμπτωση, αλλά θλιβερή τακτική – έσκαγε η «είδηση» της αποχώρησης της Αννίτας Πάνια από το Alter. Μόνο που ακόμη και όταν και η ίδια και το κανάλι διέψευδαν (την αρχική της πρόθεση;) ή τα έβρισκαν, κάποια μπλογκ υποστήριζαν την αρχική εκδοχή επαυξάνοντας: «Εφυγε η Αννίτα».