Αρχισε το μπαλέτο στα εννιά της χρόνια, σχετικά αργά για χορεύτρια, έγινε όμως μεγάλο αστέρι του χορού. Η Μαρί-Κλοντ Πιετραγκαλά, την οποία θα δούμε 9 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στην πιο πρόσφατη παραγωγή της, έχει διαγράψει στα 47 της χρόνια αξιοζήλευτη πορεία. Από τα 16 της στο Μπαλέτο της Οπερας των Παρισίων, από τα 25 της πρώτη μπαλαρίνα, από τα 26 της Etoile -«Αστέρι» είναι ο ύψιστος τίτλος για μια χορεύτρια - και με συνεργασίες με όλους τους κορυφαίους της χορογραφίας: από τον Ρούντολφ Νουρέγιεφ μέχρι τον Μορίς Μπεζάρ και τον Ρολάν Πετί. Τη δεκαετία του '90 ήταν που η καριέρα της εκτοξεύτηκε και έφτασε σταδιακά να χορογραφήσει πάνω από είκοσι μπαλέτα, αλλά και να γίνει - το 1998 - γενική διευθύντρια του Εθνικού Μπαλέτου της Μασσαλίας. Στην Ελλάδα θα τη δούμε σε μια παράσταση - αποθέωση της γυναίκας, με τον τίτλο «Ο πειρασμός της Εύας». Μια παράσταση που χορογράφησε η ίδια και που συνδυάζει χορό, θέατρο του σώματος, ευφάνταστα σκηνικά, μάσκες, μαριονέτες και κοστούμια υψηλής ραπτικής σχεδιασμένα από τον Στεφάν Ρολάν. Μια παράσταση, τέλος, που θέλει να καταδείξει εικαστικά και χορευτικά την ιστορία της γυναίκας, από τον κήπο της Εδέμ μέχρι τη γυναίκα του 21ου αιώνα. Και όλα αυτά μαζί με μουσικές των Μότσαρτ, Μπαχ, Χέντελ, Σεν Σανς, Αλέγκρι, Λιλί, αλλά και με τραγούδια της Μπαρμπαρά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από