Τι κι αν το άφθονο χρήμα της πηγαίνει στις φιλανθρωπίες. Οσο και να θέλει να πείσει ότι προσπαθεί για το καλό της κοινωνίας, η πιο πλούσια γυναίκα του κόσμου και Πρέσβειρα Καλής Θέλησης αποτελεί ακόμη έναν εχθρό για τους φτωχούς πολίτες.

Την κατάσταση θα πάρουν στα χέρια τους «Τα άγρια αγόρια» κάνοντας επανάσταση στο ομώνυμο έργο που ανεβαίνει σε σύλληψη και σκηνοθεσία του Σάκη Παπακωνσταντίνου και σε δραματουργική επεξεργασία της Λουίζας Αρκουμανέα, στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη.

«Είναι μια παράσταση που χτίζει πολιτική θέση με τα υλικά του θεάτρου. Μια θέση που μοιάζει σχεδόν αρχετυπική» λέει στα «ΝΕΑ» ο Αγγελος Παπαδημητρίου που ερμηνεύει το «κακό», την Πρέσβειρα Καλής Θέλησης. «Η οποία θα μπορούσε να είναι η Αΐσα, η κόρη του Μουαμάρ Καντάφι που υπήρξε πρέσβειρα».

«Σαν να ανοίγει μια ρωγμή στο παρόν για να δούμε το μέλλον. Τα κείμενα έχουν αναδομηθεί και περιέχουν προφητικά μηνύματα που μας έρχονται από τα παλιά» σχολιάζει ο ηθοποιός που δηλώνει ενθουσιασμένος, αν και αρχικά ήταν επιφυλακτικός αφού για πρώτη φορά βρίσκεται σε έναν εναλλακτικό χώρο όπως είναι το υπόγειο γκαράζ. Μια ομάδα νεαρών πειρατών, παιδιά του περιθωρίου, του δρόμου και της παρανομίας χωρίς πολιτική ατζέντα, οργανώνει επίθεση εναντίον της Πρέσβειρας ενώ εκείνη συνεχίζει τις φιλανθρωπίες.

«Τα άγρια αγόρια είναι τα νιάτα που επιθυμούν να ανατρέψουν το κακό που φέρνει το χρήμα, η εξουσία, το μονοπώλιο. Διότι όσο καλό και αν προσφέρει το χρήμα, είναι πάντοτε αιματοβαμμένο. Αυτά τα αγόρια θα μπορούσε να είναι ο λαός, οι σύγχρονοι πολίτες» εξηγεί ο Αγγελος Παπαδημητρίου.

Πώς όμως θα αρχίσει η νέα μεγάλη επανάσταση που θα γεννηθεί την εποχή της οικονομικής κρίσης; Ποιοι θα είναι οι αυριανοί επαναστάτες;

«Μπορεί να μη βλέπουμε φως στο τούνελ, ωστόσο υπάρχει ελπίδα. Τα άγρια αγόρια του έργου τρώνε τα μούτρα τους στο τέλος, όμως η νίκη του «κακού» επιδέχεται αμφισβήτησης» λέει ο ηθοποιός που εμφανίζεται στην παράσταση μαζί με τους Δημήτρη Δημητρόπουλο, Σωτήρη Μεντζέλο, Κώστα Σκύλο, Αινεία Τσαμάτη, Γιώργο Φλωράτο, Ιάσονα Παπαματθαίου, Νεκτάριο Σμυρνάκη, Νίκο Σεβαστόπουλο.

Δάφνη Κοντοδήμα