Δεν υπάρχει ημέρα του χρόνου χωρίς να δημοσιοποιείται σε κάποιο σημείο του πλανήτη μας μία στατιστική έρευνα η οποία έχει σχέση με το αυτοκίνητο. Εξαίρεση δεν αποτέλεσε βέβαια ούτε το 2011, κατά τη διάρκεια του οποίου ήρθαν στο φως αποτελέσματα δημοσκοπήσεων και ερευνών, τα οποία ορισμένες φορές εκπλήσσουν και κάποιες άλλες φορές απλώς επιβεβαιώνουν τα αυτονόητα. Για παράδειγμα, ο βελγικός σύνδεσμος περιβάλλοντος Transport & Mobility αποκάλυψε ότι θα μειωνόταν κατά 40% ο αριθμός των κυκλοφοριακών εμφραγμάτων αν αποφάσιζε ξαφνικά το 10% των οδηγών Ι.Χ. να χρησιμοποιεί μοτοσικλέτα στις καθημερινές μετακινήσεις του. Αν άλλαζε μάλιστα στρατόπεδο το 25% των οδηγών αυτοκινήτων, τότε δεν θα καταγράφονταν καθόλου μποτιλιαρίσματα. Η γερμανική Κοινωνία για την Ερευνα της Κατανάλωσης (GfK) υποστηρίζει ότι το 41% των ανδρών και το 48% των γυναικών οδηγών εκνευρίζεται από την κακή συνήθεια του (ή της) συνοδηγού του να μη βάζει γλώσσα μέσα. Ο ίδιος οργανισμός αναφέρει ότι το 46% των γερμανών οδηγών προτιμά μία γυναικεία φωνή για το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου και μόλις το 9% επιλέγει μία ανδρική.

Η αμερικανική χημική βιομηχανία PPG ανακήρυξε πιο δημοφιλές χρώμα στον κόσμο για το 2011 το λευκό με ποσοστό 21% και το ακολουθούν με 20% το ασημί και το μαύρο. Πάντως, στην Ευρώπη σκαρφαλώνει το μαύρο στην πρώτη θέση με 26%, δεύτερο είναι το λευκό με 19% και στην τρίτη θέση οι ασημί αποχρώσεις με 16%.

Την τιμητική τους έχουν και οι νέες τεχνολογίες, καθώς – σύμφωνα με τον σύνδεσμο Bitcom, που εκπροσωπεί τον κλάδο της ηλεκτρονικής – ένας στους δύο οδηγούς θα επιθυμούσε να του προσφέρει το Ι.Χ. του πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το 39% θα ήθελε να προειδοποιείται έγκαιρα από ανιχνευτές ραντάρ. Στην έρευνα αποκαλύπτεται επίσης ότι ένας στους έξι ερωτηθέντες θα μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό του σε ένα όχημα που θα οδηγείται μόνο του. Προφανώς για να του μένει αρκετός χρόνος ώστε να συμμετέχει σε γκάλοπ και δημοσκοπήσεις.