Συγκεκριμένα, η πρώτη κλήση για την Άμεση Δράση ήταν για ενεργοποίηση συναγερμού σε κατάστημα, ωστόσο, όταν το περιπολικό έφτασε εκεί δεν προέκυψε το παραμικρό.

Το πρώτο συμβάν για την Πυροσβεστική ήταν στις 12.02 για απεγκλωβισμό ατόμου από ασανσέρ στην οδό Πάρνηθος 21 στην Αθήνα.

Ωστόσο όταν έφτασαν εκεί πυροσβέστες δεν χρειάστηκε να επέμβουν γιατί είχε ήδη απεγκλωβιστεί.

Στο δεύτερο συμβάν στις 12.11 έκαναν επέμβαση για απεγκλωβισμό ατόμου από ασανσέρ στην οδό
Πρατίνου 30 στο Παγκράτι.

Το "Blue Star Delos"

Μεγαλοπρεπές ήταν το "καλοσώρισμα" που επεφύλαξε, σήμερα το μεσημέρι, η διοίκηση του ΟΛΠ αλλά και το λιμεναρχείο Πειραιά, στο πρώτο πλοίο που μπήκε στο λιμάνι του Πειραιά χθες στις 2 τα μεσάνυχτα, μετά την είσοδο του νέου έτους.  

Πρόκειται για το νεότευκτο πλοίο "Blue Star Delos" που πραγματοποιεί το δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Ίο-Θήρα.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά Γιώργος Ανωμερίτης, αφού πρόσφερε τιμιτικά δώρα και βιβλία στον πλοίαρχο και το πλήρωμα, τους ευχήθηκε καλή χρονιά, το 2012 να έχουν καλά ταξίδια και να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τα νησιά με τον πιο καλό τρόπο.

Ο κ.Ανωμερίτης εξέφρασε την ελπίδα το 2012 να είναι μια καλή χρονιά για την επιβατηγό ναυτιλία και πρώτα απο όλα για την κρουαζιέρα, για την οποία, όπως είπε, έχουν εξαγγελθεί συγκεκριμένα μέτρα, ενώ για την ακτοπλοϊα ανέφερε ότι ο
οργανισμός το μόνο που μπόρεσε να κάνει με το νέο έτος, ήταν να "παγώσει" τα τιμολόγια ελλιμενισμού.

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ ανέφερε ότι το συγκεκριμένο πλοίο είναι το πιο καινούργιο σε όλη την Ευρώπη, κάτι που όπως υπογράμμισε, "δείχνει και τις δυνατότητές μας ως χώρα".

Απο την πλευρά του, ο 48χρονος πλοίαρχος του πλοίου Δημήτρης Διονυσάτος δήλωσε πολύ συγκινημένος και τυχερός που είναι καπετάνιος ενός τέτοιου πλοίου και ευχαρίστησε την εταιρεία που του εμπιστεύτηκε ένα τέτοιο καράβι.

Ανέφερε ότι το πλήρωμα όλο, αλλά και η εταιρεία, θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να εξυπηρετεί τα νησιά με τον καλύτερο τρόπο.

Το "Blue Star Delos" ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Daewoo στην Κορέα. 

Είναι το πρώτο από την παραγγελία δύο πλοίων, υψηλών προδιαγραφών, ολικού μήκους 145,50 μέτρων, ταχύτητος 26 κόμβων και μεταφορικής ικανότητας 2.400 επιβατών και 450 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως ή 50 φορτηγών οχημάτων και 150 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως.

Το πλοίο έχει πλήρωμα 72 άτομα, τέσσερις μηχανές, 32 καμπίνες, 6 μπαρ, 2 καταστρώματα επιβατών, 6 σαλόνια και ηλεκτρικές σκάλες παντού.

Το συνολικό κόστος ολοκλήρωσης της κατασκευής του ξεπέρασε τα 70 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 32 εκατ. ευρώ εισεφέρθησαν από ίδια κεφάλαια της Attica Group και τα υπόλοιπα από τραπεζικό δανεισμό.  

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από