Αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης συναντούν την πορνογραφία. Μορφές με υπογραφές των Καραβάτζιο, Πικάσο, Γκόγια και Ροντέν αποκτούν φαλλόσχημα άκρα και έντονο στήθος. Κινέζικες πορσελάνες που απεικονίζουν στιγμές της ερωτικής πράξης και φωτογραφικά ερμαφρόδιτα. Είναι τα έργα τέχνης που πρωταγωνιστούν στην έκθεση «σΕξαρση: σχέσεις πέους και αιδοίου στις σύγχρονες εικαστικές τέχνες» που πραγματοποιείται στο Booze Cooperativa (Κολοκοτρώνη 57) ώς τις 30 Νοεμβρίου.

Βίντεο, γλυπτική, εγκατάσταση, ζωγραφική, μεικτή τεχνική, περφόρμανς και φωτογραφία επιστρατεύονται για να μιλήσουν για την ένωση ή τον διαχωρισμό των γεννητικών οργάνων στην τέχνη και να αναδείξουν τη διαφορά στην αντιμετώπισή τους κατά την αρχαιότητα και εν συνεχεία από τη νοοτροπία της δυτικής ηθικής.

«Η σΕξαρση προέκυψε ως αντίδραση στη σιωπηρώς συνεχιζόμενη λογοκρισία της παρουσίασης των γεννητικών οργάνων στις εικαστικές τέχνες του 21ου αιώνα» εκτιμά ο επιμελητής της έκθεσης Μεγακλής Ρογκάκος. «Ο τρόπος αναπαράστασης ποικίλλει, από άμεσος και προκλητικός μέχρι έμμεσος και υπαινικτικός, σε όλες όμως τις περιπτώσεις είναι ίσως πρωτόγνωρος. Στόχος είναι να αποδειχθεί ότι η εικαστική αναπαράσταση της σχέσης πέους και αιδοίου μπορεί να είναι επιβραβευτική για το φιλότεχνο κοινό».