Περισσότερα από 100 χρόνια έχουν περάσει από τότε που o Χένρι Μόργκαν ίδρυσε την ομώνυμη εταιρεία του, ενώ φέτος γιορτάζονται και τα 75 χρόνια (από το 1936) που η φημισμένη φίρμα κατασκεύασε το πρώτο τετράτροχό της. Ολα τα μοντέλα της ήταν τρίτροχα ενώ το πρώτο τετράτροχο αυτοκίνητο διέθετε τετρακύλινδρο κινητήρα. Από τότε έως και σήμερα η εταιρεία συνεχίζει να κατασκευάζει χειροποίητα αυτοκίνητα (αρκετά διέθεταν και ξύλινο πάτωμα). Πρόσφατα, η βρετανική φίρμα παρουσίασε ένα νέο, τρίκυκλο, μοντέλο που έχει την ίδια σχεδόνρετρό σχεδίαση με το πρώτο της που παρουσιάστηκε πριν από περίπου 100 χρόνια.

Επειδή τα αυτοκίνητά της είναι χειροποίητα, η παραγωγή δεν ξεπερνούσε ποτέ τις χίλιες μονάδες ανά έτος. Για παράδειγμα, το 2007 κατασκεύασε 640 αυτοκίνητα. Το 1986 συνεργάστηκε με τη Rover από την οποία δανείστηκε τον V8 2,3 λίτρων κινητήρα της για την παραγωγή του Plus 8. Αργότερα, χρησιμοποίησε ακόμη μεγαλύτερους σε κυβικά κινητήρες όπως της Land Rover 4,6 λτ. To Roadster παρουσιάστηκε το 2004 με κινητήρα V6 της Ford. Στα αστέρια της φίρμας συγκαταλέγεται και το Morgan Aero 8 με αλουμινένιο πάτωμα και κινητήρα V8 της BMW του οποίου οι επιδόσεις του αφήνουν πολύ πίσω ακόμη και μια BMW Μ3.