Πριν από 8 χρόνια, από την μπουτίκ της σε ένα μοδάτο προάστιο του Λονδίνου, ήταν κατηγορηματική στην ετυμηγορία της: «Οι πωλήσεις ρούχων μέσω Ιντερνετ δεν θα πιάσουν ποτέ. Οι πελάτισσές μου θέλουν να τα αγγίζουν, να τα δοκιμάζουν». Σήμερα όμως η Σάρα Κούραν είναι το αφεντικό του My-wardrobe.com, ενός online καταστήματος ρούχων, που φιλοδοξεί να εκτοπίσει τα διάσημα παγκοσμίως Asos και Net-a-porter. Ιδρυσε την επιχείρηση πριν από πέντε χρόνια μαζί με τον σύζυγό της και είναι πολύ σαφής ως προς το κοινό που στοχεύει: γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας από τις πιτσιρίκες που ψωνίζουν στο Asos αλλά με ρεαλιστικό προϋπολογισμό για την γκαρνταρόμπα τους, που δεν θέλουν να δίνουν τα υπέρογκα ποσά που ζητά το Net-a- porter.

Προς το παρόν τα πάει καλά. Παρά την οικονομική κρίση το My-wardrobe.com είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 68% το πρώτο εξάμηνο του 2011. Πάνω από 900.000 άτομα επισκέπτονται την ιστοσελίδα της για να χαζέψουν τις δημιουργίες 180 σχεδιαστών και κατά μέσο όρο ξοδεύουν περί τα 296 ευρώ. Μότο της 38χρονης Σάρα είναι η «προσιτή πολυτέλεια». Στόχοι της για το μέλλον να επεκταθεί σε άλλες αγορές πλην της βρετανικής και μέχρι το 2015 οι πωλήσεις της να αγγίξουν τα 114 εκατ. ευρώ. Ειδικά ο τελευταίος στόχος είναι εξαιρετικά φιλόδοξος, αφού τώρα αγγίζουν τα 34,2 εκατ. ευρώ.