ΦΡΕΝΟ στις υπερβολικές χρεώσεις των χρηστών κινητής τηλεφωνίας από παρόχους Υπηρεσιών Πολυµεσικής Πληροφόρησης (τα σύντοµα µηνύµατα για συµµετοχή σε διαγωνισµούς, «κατέβασµα» ringtones, logos, βίντεο και παιχνιδιών) επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδροµείων (ΕΕΤΤ).

Οι ανήλικοι
Στόχος είναι κυρίως η προστασία των ανηλίκων, δεδοµένου ότι µόνο το τελευταίο εξάµηνο η Αρχή δέχτηκε περισσότερες από 170 καταγγελίες για υπερβολικές χρεώσεις κυρίως σε παιδιά.

Συγκεκριµένα, η ΕΕΤΤ µε απόφασή της ορίζει πλέον ότι κάθε συνδροµητής µπορεί να ζητήσει από την εταιρεία του τη φραγή της πρόσβασης σ’ αυτές τις υπηρεσίες, ενώ ο πάροχος υποχρεούται να ικανοποιήσει αµέσως το αίτηµα.

Επίσης, θεσπίζεται πλαφόν ύψους 20 ευρώ στις χρεώσεις, ενώ αν ο συνδροµητής πρόκειται να το υπερβεί, θα του αποστέλλεται δωρεάν ενηµερωτικό µήνυµα, µε το οποίο θα ζητείται ρητώς η συγκατάθεσή του.

Θα διαγράφεται
Στην περίπτωση που ο πάροχος τέτοιων µηνυµάτων αποστέλλει ανεπιτυχώς επί 15 ηµέρες σύντοµα µηνύµατα (που δεν τερµατίζουν) σε έναν εγγεγραµµένο συνδροµητή ή δεν λαµβάνει σύντοµα µηνύµατα από έναν συνδροµητή για αντίστοιχο διάστηµα, οφείλει να τον διαγράψει από τη συγκεκριµένη υπηρεσία, εκτός αν ο συνδροµητής ζητήσει να παραµείνει εγγεγραµµένος.

Από την πλευρά τους οι εταιρείες υποχρεώνονται πλέον κατά την αποστολή χρεώσιµων SΜS να αναγράφουν τον σύντοµο κωδικό του αποστολέα, προκειµένου ο καταναλωτής να µπορεί να κινήσει τη διαδικασία διαγραφής του.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από