Προσεγμένη αισθητική, επιθετική εμφάνιση, μεγαλύτερος χώρος και φυσικά μεγαλύτερος κυβισμός διαφοροποιούν το νέο SR 150 από το απλό Symphony 125. Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, η ευκολία και η φιλικότητα βρίσκονται στα γνωστά επίπεδα, ενώ η τιμή του συγκαταλέγεται στις χαμηλότε- ρες της κατηγορίας.


Το ολόφρεσκο SR 150 έρχεται να συμπληρώσει την πολύ επιτυχημένη γκάμα Symphony της Sym, ξεφεύγοντας από τη σχετικά συντηρητική εμφάνιση του 125 και απευθύνεται όχι μόνο στο νεανικό κοινό αλλά και σε όλους που θα το επιλέξουν ως δίτροχο μέσον καθημερινής μετακίνησης. Η μοντέρνα εμφάνιση, οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, οι μεγαλύτεροι αποθηκευτικοί χώροι και ο αυξημένος κυβισμός του κινητήρα το διαφοροποιούν από το μικρότερο αδελφάκι, χωρίς να λείπει κανένα από τα θετικά στοιχεία του. Φυσικά το δυνατό του σημείο είναι η ευχρηστία, που αποκαλύπτεται άμεσα μόλις αρχίσεις την καθημερινή συμβίωση μαζί του. Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος αερόψυκτος κινητήρας του διαθέτει 10,9 ίππους, διακρίνεται για την «ηλεκτρική» και εξαιρετικά ήσυχη λειτουργία του και μπορεί να κινήσει το Symphony 150 με πολύ καλές επιδόσεις και ως προς τις επιταχύνσεις, αλλά και ως προς την τελική ταχύτητα που φθάνει αρκετά εύκολα τα 110 χιλιόμετρα, αφού έχει να αντιμετωπίσει μόνο 109 κιλά βάρους, χωρίς να «λαχανιάζει» ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο στη αρκετά ευρύχωρη (για το μέγεθος του) σέλα.

Ούτως ή άλλως, εδώ οι επιδόσεις δεν παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο (χωρίς όμως να λείπουν), αφού εκείνα που κλέβουν την παράσταση είναι η άνεση και η ευκολία του μικρού Symphony. Τη φαρδιά σέλα του με το χαμηλό ύψος της θα τη λατρέψουν οι λιγότερο έμπειροι αναβάτες και κυρίως αυτοί του ασθενούς φύλου, ενώ ανοίγοντάς την αποκαλύπτει παραπάνω αποθηκευτικό χώρο από τα συνηθισμένα στην κατηγορία. Το επίπεδο πάτωμα στα πόδια του αναβάτη επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων πραγ μάτων, ενώ αν δεν φθάσει αυτό υπάρχει και η πρακτική σκάρα στο πίσω μέρος. Η τοποθέτηση του τιμονιού αρκετά ψηλά επιτρέπει παρά τη μικρή απόσταση σέλας- ποδιάς να βολέψουν χωρίς πρόβλημα τα γόνατά τους και οι σχετικά ψηλόσωμοι αναβάτες.

Οι αναρτήσεις, εμπρός με συμβατικό πιρούνι και πίσω με διπλό αμορτισέρ, αποτελούν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε σωστή οδική συμπεριφορά με σχετικά μικρές διαδρομές και αρκετή άνεση, αφού απορροφούν τις περισσότερες ανωμαλίες. Η κατευθυντικότητα πάντως δεν πάσχει σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων και το Symphony δύσκολα θα φοβίσει τον αναβάτη του. Στις στροφές η συμπεριφορά είναι σχεδόν πάντα προβλέψιμη και ασφαλής, βοηθούντων και των 16άρηδων τροχών, ενώ τα ταϊβανέζικα ελαστικά χρειάζονται προσοχή μόνο στα πολύ γλιστερά οδοστρώματα. Το εμπρός δισκόφρενο διαθέτει προοδευτικότητα και παραπανίσια ισχύ για τα δεδομένα του σκούτερ, απαιτώντας και αρκετή δύναμη στη μανέτα, όπως αντίστοιχα και o πίσω δίσκος, ενώ δεν θα μπλοκάρει εύκολα κανένας τροχός. Τέλος, το καλύτερο «χαρτί» είναι η τιμή του η οποία με 1.899 ευρώ συγκαταλέγεται στις πολύ χαμηλές της κατηγορίας με δεδομένη την ευχρηστία και την ποιότητα κατασκευής του, κάνοντας το Symphony 150 της Sym ιδανικό σύντροφο για καθημερινή μετακίνηση.

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:αερόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος 149 κ.ε Πλαίσιο:Ατσάλινο σωληνωτό Τροφοδοσία:καρμπυρατέρ Ιπποι:

10,9 στις 7.500 σ.α.λ. Μετάδοση:CVΤ Τροχοί:

110/70-16 μπροστά και 110/70-16 πίσω Φρένα:δίσκος 260 χλστ.

μπροστά, 260 χλστ. πίσω Βάρος:

109 κιλά Υψος σέλας:

765 χλστ.

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ:

5 λίτρα

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

●Ελαφριά αίσθηση

●Φρένα

●κατανάλωση

●Η μικρή πίσω σκάρα

ΤΙΔΕΝΜΑΣΑΡΕΣΕ

●Το αναξιόπιστο πλευρικό σταντ