Όμορφη εμφάνιση, μαζεμένες διαστάσεις, ευκολία και ποιότητα κατασκευής, μαζί με τον ισχυρό τετράχρονο κινητήρα κάνουν το Ρeugeot LΧR 200 ιδανικό σύντροφο για καθημερινή μετακίνηση. Σε όλα αυτά προσθέστε και την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή του!


Το νέο Ρeugeot LΧR 200 απευθύνεται κυρίως στο κοινό που θα το επιλέξει ως δίτροχο μέσον καθημερινής αστικής μετακίνησης, αφού η σχετικά συντηρητική εμφάνισή του δεν αποτελεί «κράχτη» ανάμεσα στην πληθώρα των σκούτερ που κυκλοφορούν. Ο κυβισμός του αποτελεί μια μέση λύση ανάμεσα στα 125, που οδηγούνται με δίπλωμα κατηγορίας Α1, και στα 250, αφού συνδυάζει αρκετά περισσότερη δύναμη από τα πρώτα χωρίς τον όγκο των δεύτερων. Και φυσικά το Ρeugeot LΧR 200 επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω αμέσως μόλις αρχίσεις την καθημερινή συμβίωση μαζί του.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος υδρόψυκτος κινητήρας του διαθέτει 16 ίππους, διακρίνεται για την «ηλεκτρική» και εξαιρετικά ήσυχη λειτουργία του και μπορεί να κινήσει το Ρeugeot LΧR 200 με πολύ καλές επιδόσεις και ως προς τις επιταχύνσεις, αφού έχει να αντιμετωπίσει μόνο 135 κιλά βάρους, αλλά και ως προς την τελική ταχύτητα που φθάνει οριακά τα 120 χιλιόμετρα, χωρίς να «λαχανιάζει» ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο στην αρκετά ευρύχωρη (για το μέγεθός του) σέλα. Ο πραγματικός κυβισμός του κινητήρα είναι 171 κ.ε. και τα κυβικά που λείπουν μέχρι τον αριθμό 200 φαίνονται μόνον στις ταχύτητες πάνω από τα 100.

Ούτως ή άλλως, εδώ οι επιδόσεις δεν παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο (χωρίς όμως να λείπουν), αφού εκείνο που κλέβει την παράσταση είναι η άνεση και η ευκολία του μικρού LΧR 200.

Η φαρδιά σέλα του με το χαμηλό ύψος της δεν πρόκειται να προβληματίσει κανένα μπόι, ενώ ανοίγοντάς την αποκαλύπτει παραπάνω αποθηκευτικό χώρο από τα συνηθισμένα στην κατηγορία. Στα μείον θα αναφέρουμε ότι δεν επαρκεί το ύψος για τοποθέτηση full face κράνους. Το επίπεδο πάτωμα στα πόδια του αναβάτη επιτρέπει τη μεταφορά διαφόρων πραγμάτων, ενώ αν δεν φθάσει αυτό υπάρχει και η πρακτική σκάρα στο πίσω μέρος. Η τοποθέτηση του τιμονιού αρκετά ψηλά επιτρέπει, παρά τη μικρή απόσταση σέλας- ποδιάς, να βολέψουν χωρίς πρόβλημα τα γόνατά τους και οι σχετικά υψηλόσωμοι αναβάτες.

Οι αναρτήσεις, εμπρός με συμβατικό πιρούνι και πίσω με διπλό αμορτισέρ, είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την οδική συμπεριφορά με σχετικά μικρές διαδρομές και σκληρή απόσβεση, απορροφούν όμως τις περισσότερες χωρίς να πάσχει η άνεση. Φυσικά τερματίζουν εύκολα σε μεγαλύτερες ανωμαλίες και ειδικά στις κοφτές λακκούβες των ελληνικών οδοστρωμάτων. Η κατευθυντικότητα πάντως δεν πάσχει σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων, και το Ρeugeot LΧR 200 δύσκολα θα φοβίσει τον αναβάτη του. Στις στροφές η συμπεριφορά είναι σχεδόν πάντα προβλέψιμη και ασφαλής, βοηθούντων και των 16άρηδων τροχών, ενώ τα ελαστικά του χρειάζονται προσοχή μόνο στα πολύ γλιστερά οδοστρώματα. Τo εμπρός δισκόφρενο διαθέτει προοδευτικότητα και αρκετή ισχύ για τα δεδομένα του σκούτερ, απαιτώντας όμως αντίστοιχα και αρκετή δύναμη στη μανέτα, όπως αντίστοιχα και o πίσω δίσκος.

Τέλος, το καλύτερο «χαρτί» είναι αφενός η άνεση και η ευχρηστία του σε συνθήκες καθημερινής μετακίνησης και αφετέρου η τιμή του, που με 2.990 ευρώ συγκαταλέγεται στις πολύ χαμηλές της κατηγορίας.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Ελαφριά αίσθηση

● Φρένα

● Κινητήρας

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Δεν χωρά full face κράνος κάτω από τη σέλα

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:υδρόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος 171 κ.ε Πλαίσιο:Ατσάλινο σωληνωτό Τροφοδοσία: ψεκασμός Ίπποι:

16 στις 8.000 σ.α.λ.

Μετάδοση:CVΤ Τροχοί:

100/80-16 μπροστά και 120/80-16 πίσω Φρένα:δίσκος 220 χλστ. μπροστά, 220 χλστ. πίσω Βάρος:

135 κιλά Ύψος σέλας:

795 χλστ.

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 8 λίτρα