Με την έκδοση των 150 κυβικών το Αgility της Κymco διευρύνει την γκάμα προς τα πάνω, ενώ ταυτόχρονα αποκτά μοντέρνα και φινετσάτη εμφάνιση. Ποιότητα, ευκολία και φιλικότητα, μαζί με εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή κάνουν το Αgility 150 ιδανικό για καθημερινή μετακίνηση.


N έα εποχή για τη σειρά Αgility σηματοδοτεί το νέο 150άρι της Κymco. Ξεχάστε τη σχετικά συντηρητική εμφάνιση των μικρότερων Αgility, καθώς και τους μικρούς τροχούς. Το 150άρι αποπνέει ευρωπαϊκό αέρα, αφού η σχεδίαση των μοντέλων τής Κymco γίνεται στην Ιταλία, διαθέτει νεανική εμφάνιση και κάτι ακόμα σπουδαιότερο: τροχούς 16 ιντσών για μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος αερόψυκτος κινητήρας του διαθέτει πλέον 149 κυβικά και 11 ίππους, διακρίνεται για την «ηλεκτρική» και εξαιρετικά ήσυχη λειτουργία του και κινεί το Αgility 150 με πολύ καλές επιδόσεις και ως προς τις επιταχύνσεις, αλλά και ως προς την τελική ταχύτητα που φτάνει αρκετά εύκολα τα 110 χιλιόμετρα, αφού έχει να αντιμετωπίσει μόνο 114 κιλά βάρους, χωρίς να δυσκολεύεται ακόμα και με δεύτερο άτομο στη σέλα.

Ούτως ή άλλως εδώ οι επιδόσεις δεν παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο (χωρίς όμως να λείπουν), αφού εκείνο που κλέβει την παράσταση είναι η άνεση και η ευκολία του μικρού Αgility. Η φαρδιά σέλα του με το χαμηλό ύψος της δεν πρόκειται να προβληματίσει κανένα μπόι, ενώ ανοίγοντάς την αποκαλύπτει παραπάνω αποθηκευτικό χώρο από τα συνηθισμένα στην κατηγορία. Βέβαια, οι 16άρηδες τροχοί έχουν επίπτωση ως προς το ύψος του, επιτρέποντας μόνο την αποθήκευση κράνους τύπου jet. Το επίπεδο πάτωμα στα πόδια τού αναβάτη επιτρέπει τη μεταφορά διάφορων αντικειμένων, ενώ αν δεν φτάσει αυτό υπάρχει και η πρακτική σχάρα στο πίσω μέρος. Η τοποθέτηση του τιμονιού αρκετά ψηλά επιτρέπει, παρά τη μικρή απόσταση σέλας- ποδιάς, να βολέψουν χωρίς πρόβλημα τα γόνατά τους και οι σχετικά ψηλόσωμοι αναβάτες.

Οι αναρτήσεις, εμπρός με συμβατικό πιρούνι και πίσω με διπλά αμορτισέρ, είναι ρυθμισμένες με γνώμονα την οδική συμπεριφορά με σχετικά μικρές διαδρομές και σκληρή απόσβεση, απορροφούν όμως τις περισσότερες ανωμαλίες, προσφέροντας και αρκετή άνεση. Φυσικά τερματίζουν εύκολα σε μεγαλύτερες ανωμαλίες και ειδικά στις κοφτές λακκούβες των ελληνικών οδοστρωμάτων. Η κατευθυντικότητα πάντως δεν πάσχει σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων και το Αgility δύσκολα θα φοβίσει τον αναβάτη του. Στις στροφές η συμπεριφορά είναι σχεδόν πάντα προβλέψιμη και ασφαλής, βοηθούντων και των 16άρηδων τροχών, ενώ τα ταϊβανέζικα ελαστικά χρειάζονται προσοχή μόνο στα πολύ γλιστερά οδοστρώματα.

Τo εμπρός δισκόφρενο διαθέτει προοδευτικότητα και παραπανίσια ισχύ για τα δεδομένα του σκούτερ, απαιτώντας και αρκετή δύναμη στη μανέτα, όπως αντίστοιχα και ο πίσω δίσκος.

Τέλος το καλύτερο χαρτί είναι η τιμή του, που με 1.895

ευρώ σίγουρα είναι πολύ χαμηλότερη από αυτά που προσφέρει, με δεδομένη την ευχρηστία και την ποιότητα κατασκευής του.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η ελαφριά αίσθηση

● Η άνεση και η οδική συμπεριφορά

● Η ελάχιστη κατανάλωση

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Η πίεση που απαιτείται για τον εμπρός δίσκο

● Τα αδύναμα φώτα

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:αερόψυκτος, τετράχρονος, μονοκύλινδρος 124 κ.εκ.

Πλαίσιο:ατσάλινο σωληνωτό Τροφοδοσία: ψεκασμός Ίπποι:

11 Τροχοί:

100/80- 16 μπροστά και 120/80- 16 πίσω Φρένα:δίσκος 240 χλστ. μπροστά, δαγκάνα 2 εμβόλων, δίσκος 220 χλστ. πίσω Ανάρτηση: συμβατικό πιρούνι εμπρός, δύο αμορτισέρ πίσω Βάρος:

114 κιλά