Το νέο Jeep Cherokee συνεχίζει εκεί, όπου τα υπόλοιπα τετρακίνητα οχήματα γράφουν τίτλους… τέλους και ταυτόχρονα κινείται στην άσφαλτο με την άνεση μίας λιμουζίνας!


Go anywhere- do anything, δηλαδή «πήγαινε παντού- κάνε τα πάντα». Το σλόγκαν, το οποίο συνοδεύει το νέο Jeep Cherokee από τα πρώτα βήματα της καριέρας του, επιβεβαιώνεται απόλυτα και με το σημερινό μοντέλο. Οι εκτός δρόμου ικανότητές του ανταποκρίνονται στη μεγάλη παράδοση της μάρκας Jeep και συνδυάζονται με άνεση στην άσφαλτο και με ένα ξεχωριστό ντιζάιν.

Το Cherokee εφοδιάζεται με το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης Selec-Τrac ΙΙ, χάρη στο οποίο αναρριχάται και στα δυσκολότερα σημεία, ενώ συνεχίζει την πορεία του, όταν οι ανταγωνιστές του αναγκάζονται να ρίξουν λευκή πετσέτα. Η υποκλιμάκωση του σαζμάν με τις αργές σχέσεις και η αυτόματη κατανομή της ροπής μετα- ξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα και κατατάσσει το καθαρόαιμο Jeep στις ελάχιστες εξαιρέσεις της κατηγορίας, οι οποίες διεκδικούν τη σφραγίδα της γνησιότητας.

Θα περίμενε κανένας, ότι ο ανόθευτος χαρακτήρας του Cherokee θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στους αυτοκινητοδρόμους και γενικότερα στον ασφαλτοτάπητα. Στην πράξη όμως, όχι μόνον δεν επιβεβαιώνονται αυτοί οι φόβοι, αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά άνετο, με τις αναρτήσεις του να σιδερώνουν κάθε κακοτεχνία και τα φρένα του να λειτουργούν αποτελεσματικά σαν άγκυρα. Βεβαίως μεγάλη συμβολή στις άνετες μετακινήσεις έχουν οι άπλετοι χώροι για τους επιβάτες, που δεν θα μπουν σε διλήμματα όσον αφορά τον αριθμό των αποσκευών τους και η πληθώρα θηκών και ντουλαπιών για μικροαντικείμενα. Οι χαρακτηριστικές ακμές του αμαξώματος και οι φαρδιές γρίλλιες της μάσκας σηματοδοτούν μία επιστροφή στις ρίζες και παραπέμπουν στα Cherokee προηγούμενων γενεών, ενώ η ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία επικρατεί και στον πίνακα οργάνων με τα κλασικά στρογγυλά όργανα και το τιμόνι τεσσάρων ακτίνων. Εργονομία και λειτουργικότητα βαθμολογούνται με άριστα, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλουσιότατος περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων σύστημα ευστάθειας, έξι αερόσακους, κλιματισμό, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου. Τη διαφορά κάνει η τεράστια και απολύτως στεγανή, υφασμάτινη οροφή Sky Slider, χάρη στην οποία μετατρέπεται το Cherokee με το πάτημα ενός μπουτόν σε τετρακίνητο καμπριολέ.

Οι δύο διαθέσιμοι κινητήρες καλύπτουν ουσιαστικά όλες τις απαιτήσεις. Ο V6 βενζινοκινητήρας των 3,7 λίτρων αποδίδει 211 ίππους, ωθεί σαν καταπέλτης το αμάξωμα προς τα εμπρός, λειτουργεί εξαιρετικά πολιτισμένα και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Ο ντιζελοκινητήρας άμεσου ψεκασμού διαθέτει 2,8 λίτρα χωρητικότητα, ξεδιπλώνει απολύτως γραμμικά τους 177 ίππους του σε όλο το φάσμα των στροφών, διακρίνεται για την οικονομική κατανάλωση καυσίμου και πηγαίνει «πακέτο» είτε με εξατάχυτο χειροκίνητο σαζμάν είτε με αυτόματο πέντε σχέσεων.

Μόνον… προκλητικές μπορούν να θεωρηθούν οι τιμές αγορές που προκύπτουν με το bonus απόσυρσης 12.000€ που προσφέρει η εταιρεία. Είναι 25.900€ για το βενζινοκίνητο και 27.900€ για το πετρελαιοκίνητο. Η Jeep επιβεβαιώνει έτσι, ότι δεν χρειάζεται να πληρώσεις πανάκριβα για να αποκτήσεις ένα αυτοκίνητο υψηλού κύρους και με απεριόριστες δυνατότητες, δηλαδή ένα Cherokee.