Ο Σεμπαστιάν Λεμπ κατέκτησε τον έκτο τίτλο του με διαφορά ενός βαθμού στο ράλι Ουαλίας, σε έναν αγώνα για γερά νεύρα όπως ήταν και όλο το φετινό πρωτάθλημα που φανέρωσε τους ισχυρούς αντιπάλους του Γάλλου πρωταθλητή. Ο Μίκο Χίρβονεν (Ford) ποντάρει τις ελπίδες του στο πρωτάθλημα του 2010…


Ο Σεμπαστιάν Λεμπ απέδειξε και στο ράλι Ουαλίας, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ότι είναι ο κορυφαίος οδηγός στο WRC τα τελευταία δέκα χρόνια. Ο Γάλλος οδηγός εξασφάλισε έστω και με την οριακή διαφορά του ενός βαθμού τον έκτο συνεχόμενο τίτλο σε έναν αγώνα θρίλερ. Και σε ένα πρωτάθλημα γεμάτο σασπένς αφού για να διακρίνουμε τον φετινό πρωταθλητή έπρεπε να περιμένουμε έως την προτελευταία ειδική διαδρομή. Ο Λεμπ ξεκίνησε αρκετά δυνατά, έχασε προς στιγμήν το παιχνίδι του αγώνα στη μέση αλλά κατάφερε να επανακάμψει στις τελευταίες ειδικές διαδρομές, οδηγώντας για ακόμη μια φορά το Citro n C4 WRC στην κορυφή του βάθρου. Μετά το τέλος του αγώνα ο Λεμπ δήλωσε «Ήταν μια δύσκολη χρονιά και ένας από τους δυσκολότερους τίτλους που έχω κατακτήσει. Χάσαμε τα πάντα στη μέση του πρωταθλήματος και ήρθαμε εδώ στον τελευταίο αγώνα έναν βαθμό μπροστά από τον Χίρβονεν. Τα καταφέραμε, αλλά υπήρχε μεγάλη πίεση». Ο Μίκο Χίρβονεν είδε για ακόμη μια φορά τις ελπίδες του να εξανεμίζονται και να τις μεταθέτει για το πρωτάθλημα του 2010. Ένα ασυνήθιστο περιστατικό με το καπό του Focus RS WRC του στην προτελευταία ειδική έδωσε τέλος στην ελπίδα του για τον τίτλο, ύστερα από μία από τις πιο συναρπαστικές μάχες των τελευταίων χρόνων. Στο ράλι Ουαλίας κατάφερε να κερδίσει τη δεύτερη θέση με διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Ντάνι Σόρντο, τον δεύτερο οδηγό της Citro n που φαίνεται ότι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο την επόμενη σεζόν. Ο νεαρός Ισπανός οδηγός – που δεν πρόδωσε την επιλογή της Citro n να του εμπιστευθεί το δεύτερο Citro n C4- θα αποτελέσει ένα ισχυρό φαβορί για την κατάκτηση των επόμενων πρωταθλημάτων αφού κατάφερε να παλέψει με τα θηρία και να εντυπωσιάσει σε δύσκολους αγώνες (όπως το ράλι Ουαλίας) όπου λίγοι οδηγοί μπορούν να διακριθούν.

Καλή ήταν η χρονιά και για τον Πέτερ Σόλμπεργκ με το Citro n C4 ο οποίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Στην 5η και στην 6η θέση ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Stobart Ford, Χένινγκ Σόλμπεργκ και Μάθιου Ουίλσον.

Τα βλέμματα όλων στρέφονται στο πρωτάθλημα του 2010. Εκεί όπου το σίγουρο είναι ότι ο Λεμπ δεν θα κάνει ήρεμες βόλτες στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Έχει έναν ισχυρό αντίπαλο, τον Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος θα κυνηγήσει όσο ποτέ άλλοτε τον Γάλλο οδηγό και έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.