ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ δόθηκε χθες ο νέος κλάδος της σήραγγας Αρτεμισίου. «Η σήραγγα Αρτεμισίου αποτέλεσε και αποτελεί το δυσκολότερο τεχνικό έργο του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος- Τρίπολη», επεσήμανε χθες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς.

Όπως έγινε χθες γνωστό, στη σύμβαση παραχώρησης της Ανατολικής Οδού Πελοποννήσου (Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα- Σπάρτη) είχε προβλεφθεί η κατασκευή του νέου κλάδου της σήραγγας Αρτεμισίου, μήκους 1.400 μέτρων, αλλά και η αναβάθμιση του παλιού κλάδου της που είναι ακόμη σε λειτουργία.

«Ο εργασίες για την κατασκευή του νέου κλάδου της σήραγγας Αρτεμισίου έπρεπε να ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάρτιο τού 2010. Ήδη οι εργασίες ολοκληρώνονται 6 μήνες περίπου πριν από την προθεσμία. Η εκσκαφή και προσωρινή υποστήριξη ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2008 και το 2009 κατασκευάστηκαν οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες της σήραγγας», τόνισε ο κ. Σουφλιάς.

Όπως ειπώθηκε χθες, μέχρι το τέλος Αυγούστου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκδρομέων η κυκλοφορία στο Αρτεμίσιο προσωρινά θα διεξάγεται τόσο από τη νέα σήραγγα (με κατεύθυνση προς Αθήνα) όσο και από την υφιστάμενη (κατεύθυνση προς Τρίπολη). Αμέσως μετά και για περίπου 2 μήνες η κυκλοφορία θα εκτραπεί στον νέο κλάδο προκειμένου να γίνουν εργασίες εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του υφιστάμενου.

Το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Τρίπολη- Καλαμάτα προβλέπεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Ιούλιο 2011 και ο κλάδος από Λεύκτρο προς Σπάρτη τον Σεπτέμβριο 2012. Επίσης το τμήμα Αθήναιο – Λεύκτρο (μετά την Τρίπολη), που παρακάμπτει τις στροφές της Μεγαλόπολης, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Το ΠΑΣΟΚ
«Μια σήραγγα στο Αρτεμίσιο δεν καλύπτει τις μεγάλες καθυστερήσεις των οδικών αξόνων στην Πελοπόννησο ούτε τη μεγάλη οικονομική υποχώρηση της περιφέρειας», ανέφερε ο υπεύθυνος τού Τομέα Δημοσίων Έργων του ΠΑΣΟΚ κ. Γιάννης Μαγκριώτης: «Είναι θετικό ότι η δεύτερη σήραγγα Αρτεμισίου ολοκληρώθηκε και μάλιστα μέσα στις συμβατικές ημερομηνίες. Δεν μπορεί όμως να κρύψει τις μεγάλες καθυστερήσεις. Οι πιο μεγάλες καθυστερήσεις είναι στα τμήματα που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα: το τμήμα Αθήναιο- Λεύκτρο έπρεπε να παραδοθεί στα μέσα του 2008. Το 2008 έπρεπε να είχαν παραδοθεί και οι 4 γέφυρες στο κομμάτι ΠαραδείσιαΤσακώνα».