Αύξηση 3,32% στα δίδακτρα για τις ενδιάμεσες τάξεις
Αναλυτικότερα, υπογράφηκε, σήμερα, από τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γ. Βλάχο απόφαση, με την οποία ορίζεται το ποσοστό μεταβολής των διδάκτρων για τις άλλες τάξεις, πέραν της πρώτης, για τα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, καθώς και για όλες τις τάξεις του λυκείου, για όλα τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της χώρας, για τη νέα σχολική περίοδο 2009 – 2010.
Το ποσοστό της αύξησης, σε σχέση με τα δίδακτρα, που ίσχυσαν κατά τη σχολική περίοδο 2008 – 2009, προσδιορίζεται στο 3,32 %, μέχρι του οποίου, κατ΄ ανώτατο όριο, επιτρέπεται να αυξηθούν τα δίδακτρα των προαναφερομένων τάξεων.
Το ανώτατο αυτό ποσοστό της αύξησης προέκυψε λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη μέση μεταβολή του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του έτους 2008 και τη μεταβολή των αμοιβών του διδακτικού προσωπικού μεταξύ των δύο σχολικών περιόδων, όπως ορίζει το άρθρο 11, του Ν.3279/04 ΦΕΚ Α΄ 205.
Το ποσοστό της μεταβολής σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό που ίσχυσε για το έτος 2008 – 2009 και ανερχόταν στο 5% είναι αισθητά μειωμένο, κατά 33,6% (ή σε ποσοστιαίες μονάδες κατά 1,68%).
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η απόφαση αυτή έρχεται μετά την ανάρτηση στην ιστοσελίδα της ΓΓΕ στις 30/4/2009 των διδάκτρων των πρώτων τάξεων των νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων όλων των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων της χώρας, που θα ισχύσουν τη νέα σχολική περίοδο 2009 – 2010 και τα οποία με βάση διάταξη του σχετικού νόμου διαμορφώνονται ελεύθερα από τους ιδιοκτήτες.














