Η νέα Μercedes C-Class θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές της άνοιξης, με πλήρως αναβαθμισμένο εξοπλισμό, εμφάνιση που θυμίζει τη S-Class και ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις
▅ Από τις πιο… εντυπωσιακές κινήσεις της γερμανικής εταιρείας είναι η επιλογή της να διαχωρίσει τις εκδόσεις της σε σχέση με το γνώριμο αστέρι στο εμπρός τμήμα. Το σήμα κατατεθέν της γερμανικής φίρμας θα βρίσκεται ενσωματωμένο στην εμπρός μάσκα στην έκδοση Αvangarde, ενώ για τους πιο κλασικούς τής φίρμας υπάρχει η έκδοση Εlegance με πιο «συντηρητική» σχεδίαση, με το αστέρι να βρίσκεται στη… γνώριμη θέση του πάνω στο καπό. Εκ πρώτης όψεως, η μεσαία C-Class μιμείται σχεδιαστικά πολλά σημεία της S-Class. Όπως για παράδειγμα τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τη μάσκα, αλλά και τις νευρώσεις στο καπό που έχουν υιοθετηθεί από το μεγάλο μοντέλο της γερμανικής φίρμας.

Ακόμη και στο εσωτερικό, οι διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο είναι σημαντικές, τόσο στην ποιότητα όσο και στον εξοπλισμό.

Αυξημένες παρουσιάζονται και οι διαστάσεις του μοντέλου. Το μήκος άγγιξε τα 4,57 μέτρα, το πλάτος ανέρχεται στα 1,77 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο τα 2,76 μέτρα. Τόσο η εργονομία όσο και το επίπεδο εξοπλισμού είναι βελτιωμένο, χωρίς ωστόσο η γερμανική εταιρεία να έχει δώσει πλήρη στοιχεία. Το σίγουρο είναι ότι η νέα C-Class φέρει στο ταμπλό τρία όργανα που έχουν επανασχεδιαστεί (η σημερινή C-Class φέρει δύο όργανα), ενώ η οθόνη έχει τοποθετηθεί πιο ψηλά, με αποτέλεσμα ο οδηγός να έχει καλύτερη οπτική γωνία με τις ηλεκτρονικές πληροφορίες που παρέχει. Στην κεντρική κονσόλα- ανάμεσα στις δύο μπροστινές θέσεις- έχει τοποθετηθεί μια πιο εργονομική θήκη, στην οποία θα μπορεί να ενσωματωθεί και το κινητό τηλέφωνο.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στον τομέα της ανάρτησης με στόχο να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο ο τομέας της άνεσης. Για παράδειγμα η ανάρτηση στους πίσω τροχούς προσφέρει άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ενώ θα υπάρχει η γνωστή ρύθμιση (comfort και sport) ανάλογα με τις εκδόσεις. Κάτω από το καπό, η γερμανική φίρμα θα προσφέρει για τους μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές έξι μοτέρ: Το μικρότερο μοτέρ θα είναι ο γνωστός 4κύλινδρoς των 1,8 λίτρων με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή και απόδοση 156 ίππων. Ακολουθεί μία ισχυρότερη εκδοχή του με 184 ίππους και 250 Νm στις 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το τρίτο στη σειρά μοτέρ θα είναι 6κύλινδρο σε διάταξη V με χωρητικότητα 2,5 λίτρα και απόδοση 204 ίππους, ενώ τα επόμενα τόσο των 3 λίτρων όσο και των 3,5 λίτρων θα αποδίδουν 231 και 272 ίππους. Στην κορυφή βρίσκεται ο V8 τής C63 ΑΜG των 6.208 κυβικών εκατοστών με 450 ίππους.