Το ανανεωμένο Ιsuzu D-Μax αναμένεται να βάλει φωτιές στον διπλοκάμπινο ανταγωνισμό, χάρη στους νέους κινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων με τους 156 και 184 ίππους αντίστοιχα
▅ Το νέο μοντέλο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην Ταϊλάνδη, χώρα στην οποία κατασκευάζεται το D-Μax. Οι δοκιμές για τους Ευρωπαίους δημοσιογράφους πραγματοποιήθηκαν στην πίστα offroad της Ιsuzu σε μια έκταση δεκάδων στρεμμάτων, όπου στις ειδικά διαμορφωμένες δοκιμασίες (οδήγηση στο νερό, δυνατότητα αναρρίχησης, εμπόδια, λάσπες κ.ά.) πήραμε μια γεύση από τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του διπλοκάμπινου μοντέλου, το οποίο θα διατίθεται σε λίγες ημέρες και στην ελληνική αγορά.

Εκ πρώτης όψεως, το ανανεωμένο αισθητικά D-Μax έχει διαφοροποιημένη εξωτερική εμφάνιση, με πιο επιθετικά φωτιστικά σώματα, διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, ενώ πιο επιβλητική δείχνει και η μάσκα του επαγγελματικού μοντέλου.

Στο εσωτερικό, οι «πλαστικοί χειρουργοί» της Ιsuzu έδωσαν πιο επιβατικό χαρακτήρα, με πιο ευανάγνωστα όργανα, τιμόνι με σπορ σχεδίαση και καθίσματα που στηρίζουν καλύτερα τους επιβάτες. Στην πρώτη οδηγική μας εμπειρία στη φιλόξενη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας, ενθουσιαστήκαμε με την άφθονη ισχύ των κινητήρων: το νέο D-Μax βάζει στην κυριολεξία τα γυαλιά στον ανταγωνισμό με όπλο τους δύο ντίζελ κινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων με 156 και 184 ίππους αντίστοιχα. Και τα δύο μοτέρ μπορούν άνετα να τα βάλουν με τα πιο γρήγορα SUV, τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στις χωμάτινες περιπλανήσεις. Στην ιδιόμορφη πίστα της Ιsuzu ανακαλύψαμε και τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης του D-Μax που επιτρέπουν το ομαλό ξεπέρασμα των περισσότερων εμποδίων. Για παράδειγμα, το διπλοκάμπινο μοντέλο μπορεί να οδηγηθεί με ασφάλεια σε διαδρομές πλαγιών με κλίση έως και 49 μοίρες.

Η τετρακίνηση ελέγχεται από το κέντρο του ταμπλό με τρία μπουτόν που προσφέρουν ισάριθμες καταστάσεις μετάδοσης (4Η: τετρακίνηση, 4L: τετρακίνηση με κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, 2Η: κίνηση στους πίσω τροχούς) και καλύπτουν όλες τις πιθανές συνθήκες οδήγησης. Το σαλόνι είναι αναβαθμισμένο τόσο στις μονοκάμπινες όσο και στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, όπως για παράδειγμα τα υλικά στο ταμπλό, τα καθίσματα και σε άλλα σημεία του εσωτερικού που έχουν αναβαθμιστεί πλήρως και προσεγγίζουν αυτά των μεσαίων SUV.

Στη διπλοκάμπινη έκδοση η πρόσβαση γίνεται με πολύ εύκολο τρόπο χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των πίσω θυρών, ενώ ο διαθέσιμος χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι άφθονος ακόμη και για τους πιο μεγαλόσωμους. Λειτουργικό είναι και το σαλόνι, στο οποίο παρατηρήσαμε τις άφθονες μικροθήκες για τον οδηγό και τον συνοδηγό, τον χώρο για τα μικροαντικείμενα ανάμεσα στις δύο μπροστινές θέσεις, τα όργανα του ταμπλό, που εκτός από ευανάγνωστα έχουν και σπορ αισθητική κ.ά. Στην ελληνική αγορά το νέο DΜax θα προσφέρεται με πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων, αν και στην Ταϊλάνδη είχαμε τη δυνατότητα να το οδηγήσουμε μόνο με το τεσσάρι, αυτόματο, κιβώτιο ταχυτήτων. Οι τιμές αλλά και τα επίπεδα εξοπλισμού του νέου μοντέλου θα ανακοινωθούν σε λίγες ημέρες, μετά την πανελλαδική παρουσίασή του.