Το νέο VW Τouran ΤSΙ, με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων και τους 140 υπερτροφοδοτούμενους ίππους, είναι από τα λίγα πολυμορφικά το οποίο σπινάρει με ευκολία ενώ ο οδηγός του ξεχνάει τον οικογενειακό του ρόλο όταν καθήσει πίσω από το τιμόνι του σποργερμανικού μοντέλου
Νίκος Λιβανός ▅ Κάτω από το καπό του νέου Τouran υπάρχει κινητήρας «πασπαρτού» τεχνολογίας ΤSΙ- ο οποίος διαθέτει έναν μηχανικό συμπιεστή και έναν στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων- με ισχύ 140 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και τοποθετείται και στα Golf, Golf Ρlus και Jetta. Χάρη στην άφθονη ισχύ του, η πρώτη μας οδηγική εμπειρία με το μεσαίο πολυμορφικό μοντέλο στο Ναύπλιο ήταν πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η ροπή είναι άφθονη σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου και ουσιαστικά κάνει τις προσπεράσεις μια πολύ εύκολη διαδικασία για τον οδηγό. Τα 0-100 έρχονται σε 9,7΄΄ ενώ η τελική του αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Οι παραπάνω ενθουσιώδεις αριθμοί (και μάλιστα για έναν 1.400άρη κινητήρα!) δεν χρειάζονται ιδιαίτερες θυσίες από τον οδηγό στον τομέα της κατανάλωσης: η εργοστασιακή τιμή των 7,4 λίτρων δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα, αφού σε μια απόσταση 200 χλμ. στην Εθνική Οδό μετρήσαμε περίπου 8 λίτρα/100χλμ., αρκεί το ταχύμετρο να μην ξεπερνά τα 130140χλμ./ώρα. Ικανοποιητική είναι και η θέση οδήγησης με άφθονη περιμετρική ορατότητα ενώ η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από το τιμόνι είναι σπορ με άμεση απόκριση στις εντολές του. Εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία καυσίμου στο ταξίδι. Προαιρετικά προσφέρεται και με κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG. Στην εξωτερική του εμφάνιση εΤο ντοπίσαμε τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τη νέα χρωμιωμένη μάσκα αλλά και τα φρεσκαρισμένα φωτιστικά σώματα. Το γερμανικό πολυμορφικό μοντέλο διατίθεται σε πενταθέσια και επταθέσια έκδοση. Οι τρεις θέσεις στη δεύτερη σειρά μπορούν εύκολα να διαφοροποιήσουν τον εσωτερικό χώρο ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη, αφού αναδιπλώνονται, μετακινούνται και αφαιρούνται πολύ εύκολα. Οι δύο θέσεις της τρίτης σειράς καθισμάτων της επταθέσιας έκδοσης μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν αλλά και να ενσωματωθούν πλήρως στο πάτωμα, αυξάνοντας έτσι κατακόρυφα τον χώρο φόρτωσης. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να βολέψει τις βαλίτσες που έχουν όγκο έως και 695 λίτρα (στην πενταθέσια έκδοση) ενώ με την πλήρη αναδίπλωση της δεύτερης σειράς καθισμάτων ο όγκος μπορεί να αυξηθεί μέχρι και τα 1.989 λίτρα.

Διατίθεται σε τρία επίπεδα βασικού εξοπλισμού (Conceptline, Τrendline, Ηighline). Ο εξοπλισμός της έκδοσης Conceptline περιλαμβάνει: ΑΒS, ΕSΡ, 6 αερόσακους, ημιαυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες και radio-CD. Η έκδοση Τrendline περιλαμβάνει επιπλέον της Conceptline ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, ενώ η έκδοση Ηighline περιλαμβάνει επιπλέον των δύο προηγούμενων σπορ ανάρτηση, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Η έκδοση Conceptline κοστίζει 21.210 ευρώ, η Τrendline 23.020 ευρώ και η Ηighline 24.565 ευρώ.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από