▅ Η εμπορική επιτυχία του Ρanda απέδειξε ότι η Fiat γνωρίζει να κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα. Αυτός είναι, ίσως, ο βασικότερος λόγος για τον οποίο η ιταλική φίρμα βγάζει από το ράφι της ένα παλιό αλλά άκρως επιτυχημένο μοντέλο, το θρυλικό 500αράκι. Η εμφάνισή του μπορεί να έχει φρεσκαριστεί, τα γονίδιά του όμως θυμίζουν τη ρετρό σχεδίαση του μικρού μοντέλου που μεγαλούργησε τη δεκαετία του ΄50. Το νέο 500άρι έχει αντιγράψει το πρωτότυπο Τrepiuno, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2005. Πλουσιότατη σε επιλογές θα είναι η γκάμα των κινητήρων. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα προσφέρεται με ένα νέο τρικύλινδρο κινητήρα ενός λίτρου, ενώ οι υπόλοιποι τέσσερις τετρακύλινδροι θα είναι 1.1, 1.2, 1.4 V8 και 1.4 16V με 54, 65, 77 και 100 ίππους αντίστοιχα. Θα κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Fiat στην Πολωνία από κοινού με το νέο Ford Κa. Στην ελληνική αγορά αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2007.