Το Ρeugeot Satelis 250 αποτελεί προς το παρόν τη ναυαρ χίδα των σκούτερ της γαλλ ικής εταιρείας και ίσως γι΄ αυτό παρά τον κυβισμό του είναι μεγάλο σε ό λα του: υπερβολ ική άν εση, επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής
και συνδυασμένο σύστημα φρένων
▅ Η χρηστικότητα και η ποιότητα κατασκευής είναι εμφανής σε όλα τα μοντέλα της Ρeugeot και το νέο «μεγάλο» Satelis 250 αποτελεί την καλύτερη απόδειξη για αυτό. Μέχρι σήμερα αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας, αφού υπάρχει μεν και σε 125 κυβικά, αλλά αναμένεται η έκδοση των 500 κ.ε. Κύριο χαρακτηριστικό της σειράς Satelis η άνεση που προσφέρουν όχι μόνο στον αναβάτη, αλλά ταυτόχρονα και στον εκάστοτε συνεπιβάτη. Βέβαια η εμφάνιση παραμένει ναι μεν μοντέρνα, αλλά σε συντηρητικούς χρωματισμούς, στοχεύοντας κυρίως να μπει ευχάριστα στη ζωή των αγανακτισμένων από την τετράτροχη μετακίνηση κατοίκων των μεγαλουπόλεων, χωρίς φυσικά να αποκλείονται και όλοι οι υπόλοιποι.

Τα προτερήματά του φαίνονται άμεσα με το που θα ανέβει κανείς στη μεγάλη ανατομική σέλα, που φιλοξενεί άνετα και δεύτερο άτομο χωρίς στρίμωγμα, με αρκετή όμως… υψομετρική διαφορά από τον οδηγό. Η θέση οδήγησης πίσω από τη μεγάλη ζελατίνα που υπάρχει εμπρός, επιβάλλει μια στάση οδήγησης χαλαρή σαν να βρίσκεσαι σε μοτοσυκλέτα custom, απολαμβάνοντας ανέσεις… καναπέ, ενώ ο ευανάγνωστος και όμορφα σχεδιασμένος – με αυτοκινητάδικη φιλοσοφία – πίνακας οργάνων εμπρός σε πληροφορεί κυριολεκτικά για τα πάντα.

Οι μεγάλες διαστάσεις της σέλας κρύβουν επιμελώς και έναν αντίστοιχα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από αυτήν, που χωράει 2 κράνη full face αλλά και χαρτοφύλακα. Ταυτόχρονα διαθέτει άλλα τρία μακρόστενα ντουλαπάκια στην ποδιά για μικροπράγματα, από τα οποία το ένα κλειδώνει κιόλας. Το φινίρισμα και η ποιότητα κατασκευής βρίσκονται σε εξαιρετικό επίπεδο, ενώ εντυπωσιακή είναι και η απόδοση του κινητήρα (ο γνωστός τετραβάλβιδος υδρόψυκτος της Ρiaggio), που με τους 21,5 ίππους του έχει απόλυτα γραμμική λειτουργία με αρκετή ροπή χαμηλά και αρκετή δύναμη για να διατηρεί τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων, ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα. Η τελική του ταχύτητα φθάνει άνετα τα 140 χιλιόμετρα.

Η άνεση συνεχίζεται και στις σχετικά σκληρές αναρτήσεις που απορροφούν πολύ καλά τις μικροανωμαλίες, τα βρίσκουν όμως λίγο σκούρα στις μεγαλύτερες και στα απότομα σαμαράκια ειδικά άμα υπάρχουν δύο άτομα πάνω στο σκούτερ. Η οδική συμπεριφορά είναι υποδειγματική στην ευθεία λόγω μεγάλου μεταξονίου, ενώ στις στροφές παρουσιάζονται μικρές ελαστικότητες.

Τη φιλική συμπεριφορά του συνόλου συμπληρώνει το συνδυασμένο σύστημα πέδησης, που με το πάτημα της αριστερής μανέτας ενεργοποιεί και τα δύο δισκόφρενα εμπρός και πίσω.

Εκείνο που ξενίζει λίγο είναι ότι χρειάζονται αρκετή δύναμη χωρίς να έχουν την αντίστοιχη αποτελεσματικότητα, αλλά και το γεγονός ότι η ρύθμισή τους επιτρέπει υπό γλιστερές συνθήκες το μπλοκάρισμα πρώτα του εμπρός τροχού.

Άψογη χαρακτηρίζεται η προστασία από τις καιρικές συνθήκες, αλλά και ο φωτισμός από τους τεράστιους προβολείς εμπρός. Τέλος η τιμή του με 4.250 ευρώ κρίνεται απολύτως συμφέρουσα για αυτά που προσφέρει, δίνοντάς σας έτσι ένα επιπλέον κίνητρο για την αγορά του.