Υποψήφιος νομαρχιακός σύμβουλος με τη Φώφη Γεννηματά

* Το κυκλοφοριακό πρόβλημα οξύνεται συνεχώς στην Αθήνα και τον Πειραιά. Με

ποιον τρόπο μπορεί να παρέμβει η νομαρχία για την αντιμετώπισή του;

ΚΑΘΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ απαιτεί ασφαλείς και ποιοτικές μετακινήσεις

που να διασφαλίζουν την προστασία του περιβάλλοντος. Παρά τη βελτίωση των

υποδομών, η αύξηση των Ι.Χ. έχει οδηγήσει σε επιβάρυνση των κυκλοφοριακών

συνθηκών και της ποιότητας ζωής.

Απαιτείται συγκοινωνιακή πολιτική μείωσης της χρήσης του Ι.Χ.

Χρειαζόμαστε επιβάτες που επιλέγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Υπάρχει υπερσυγκεντρωτισμός της Κεντρικής Διοίκησης και ελλιπής συμμετοχή της

αιρετής Αυτοδιοίκησης σε αντίθεση με επιτυχημένα μοντέλα στο εξωτερικό.

Απαιτείται πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο μεταφορών με ποσοτικούς και

ποιοτικούς στόχους.

Απαιτείται διαδικασία διαβούλευσης με συμμετοχή πολιτών, Τοπικής και

Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.

Απαιτείται έλεγχος και παρακολούθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και καθιέρωση

μέτρησης συγκεκριμένων δεικτών ποιότητας (πυκνότητα και ακρίβεια δρομολογίων,

καθαριότητα οχημάτων και συρμών).

Όλα αυτά αφορούν την Υπερνομαρχία Αθηνών – Πειραιώς και επιβάλλουν την

ουσιαστική συμμετοχή της.

Η κυβέρνηση πρόσφατα, αντί να θεσμοθετήσει ουσιαστικότερη συμμετοχή, αφαίρεσε

από το Δ.Σ. των ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ και ΗΛΠΑΠ τον έναν και μοναδικό εκπρόσωπο της

Υπερνομαρχίας Αθηνών – Πειραιώς και της ΤΕΔΚΝΑ.