Πόλεμος στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών ανάμεσα στις

μεγάλες αλυσίδες, και όχι μόνο σε επίπεδο τιμών αλλά και δημιουργίας νέων

καταστημάτων με στόχο την αύξηση των μεριδίων τους.

Θέσεις στην αγορά των νοτίων προαστίων σπεύδουν να εξασφαλίσουν και οι

ανταγωνιστές της Media Markt, οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες αναζητούν

χώρους προκειμένου να στεγάσουν τις δραστηριότητές τους

Ο γερμανικός όμιλος Media Markt ανακοίνωσε χθες ότι σχεδιάζει να ανοίξει δύο

νέα καταστήματα μέχρι το τέλος του έτους στη Δυτική Αττική, ενώ σήμερα αρχίζει

τη λειτουργία του το κατάστημα της εταιρείας στο Δέλτα Φαλήρου. Στόχος της

εταιρείας είναι τα επόμενα 5 – 8 χρόνια να δημιουργήσει δίκτυο 10 – 12

καταστημάτων στην Αττική και να «καλύπτει» την Ελλάδα με συνολικά 20

καταστήματα. Το κατάστημα που προστίθεται στο δίκτυο της Media Markt έχει

εμβαδόν 4.000 τ.μ. και πιστοποιεί το ενδιαφέρον των εταιρειών του κλάδου για

την αγορά των νοτίων προαστίων της Αθήνας.

Το τρίτο κατάστημα

Πρόκειται για το τρίτο κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα και το δεύτερο στην

Αθήνα – το πρώτο λειτουργεί στο Μαρούσι, Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας,

πλεονεκτήματα του νέου καταστήματος είναι το μεγάλο εμβαδόν του – το οποίο

επιτρέπει την προσφορά πλήθους προϊόντων -, η εύκολη στάθμευση αλλά και οι

εξειδικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Σημειώνεται ότι δίπλα στον χώρο όπου στεγάζεται το κατάστημα θα λειτουργήσουν

εντός των επομένων μηνών πολυκινηματογράφοι καθώς και άλλα εμπορικά

καταστήματα, κυρίως από τον κλάδο της εστίασης.

Παράλληλα, θέσεις στην αγορά των νοτίων προαστίων σπεύδουν να εξασφαλίσουν και

οι ανταγωνιστές της Media Markt, οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες αναζητούν

χώρους προκειμένου να στεγάσουν τις δραστηριότητές τους.

Έτσι, η βρετανικών συμφερόντων αλυσίδα Κωτσόβολος σχεδιάζει να επενδύσει σε

νέα καταστήματα στα νότια προάστια και τη Δυτική Αθήνα. Πρόκειται για μεγάλα

καταστήματα – πρότυπο, το Μεγα-Κωτσόβολος στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

Η Ηλεκτρονική Αθηνών προχωρεί σε ανάλογες κινήσεις στη Νότια και τη Δυτική

Αθήνα.

Ανάπτυξη με φρανσάιζ

Η Microland σχεδιάζει να διευρύνει το δίκτυο των καταστημάτων της, κυρίως με

τη μέθοδο του φρανσάιζ. Σε αντίθεση με τα μεγάλα καταστήματα στα οποία έχουν

στραφεί οι άλλες αλυσίδες του κλάδου, η Microland επιλέγει το μοντέλο των

μικρών καταστημάτων, τα οποία όμως θα προσφέρουν στον πελάτη επαφή με όλα τα

προϊόντα μέσω του διευρυμένου ηλεκτρονικού της δικτύου παρουσίασής τους.

Η Public του κ. Παν. Γερμανού μετά το τέλος του έτους θα έχει ανοίξει το νέο

κατάστημά της στο Σύνταγμα.

Επίσης, η εταιρεία Πλαίσιο επεκτείνεται με καταστήματα των 5.000 τ.μ. Μετά το

κατάστημα που άνοιξε στο Mall, αναζητεί χώρους για τη δημιουργία νέων

καταστημάτων στη Νότια Αττική.

Σχέδια επέκτασης του δικτύου των καταστημάτων της έχει και η γαλλική Fnac, που

πρόκειται να ανοίξει ακόμη ένα κατάστημα στην Αθήνα.