Τα πάνω κάτω στην αγορά του γρήγορου Ίντερνετ έφερε ο διπλασιασμός των

ταχυτήτων σύνδεσης από τον ΟΤΕ. Ορισμένες εταιρείες αρχικά προσπάθησαν να

καρπωθούν τα οφέλη από την εξέλιξη αυτή, λέγοντας σε κάποιους συνδρομητές τους

ότι οι ίδιες είχαν αναβαθμίσει τα κυκλώματα από μόνες τους και άρα ο

διπλασιασμός των ταχυτήτων δεν ισχύει. Υπό την πίεση του ανταγωνισμού όμως –

καθώς ο μεγαλύτερος «παίκτης» στον χώρο διπλασιάζει τις ταχύτητες για όλους –

έκαναν πίσω.


Ο συμβιβασμός που επιτεύχθηκε ανάμεσα στις κοινοπραξίες με επικεφαλής την

ελληνική Άκτωρ και τη γερμανική Hochtief, που διεκδικούσαν την κατασκευή και

εκμετάλλευση του οδικού άξονα Μαλιακός – Κλειδί, σηματοδοτεί, λένε στην αγορά,

αλλαγές στα επιχειρηματικά δεδομένα του κλάδου των κατασκευών. Οι αλλαγές

μπορεί να φθάσουν μέχρι και στο άνοιγμα ενός νέου γύρου εξαγορών και

συγχωνεύσεων μεταξύ ελληνικών επιχειρήσεων. Κι αυτό γιατί τα πράγματα δείχνουν

πως οι υπάρχοντες κατασκευαστικοί όμιλοι που κατέχουν το πτυχίο της ανώτατης

τάξης (διαβατήριο για συμμετοχή στα μεγάλα δημόσια έργα) είναι πολλοί για να

χωρέσουν όλοι στη μικρή ελληνική αγορά. Για να συμμετάσχουν λοιπόν όλοι στη

διανομή των κομματιών από την πίτα των μεγάλων έργων δεν υπάρχει άλλος δρόμος

από το να προχωρήσουν σε μεταξύ τους στρατηγικές συμμαχίες.


Ο Αύγουστος αν και ιδιαίτερα θερμός μήνας «πάγωσε» τα σχέδια εξαγορών και

συγχωνεύσεων, καθώς οι εμπλεκόμενοι επιχειρηματίες προτίμησαν ως κοινοί θνητοί

να απολαύσουν και αυτοί τις θερινές διακοπές τους. Με το τέλος όμως της

θερινής ραστώνης, τα σχέδια αυτά άρχισαν να επανέρχονται σταδιακά στην

επικαιρότητα και όπως δείχνουν τα πράγματα τον πρώτο λόγο θα έχουν ξανά, λόγω

της ρευστότητας που διαθέτουν, τα ξένα επενδυτικά funds.