Το Νο1 θα φέρει φέτος η Ρενό του Φερνάντο Αλόνσο (σε πρώτο πλάνο από

δοκιμαστικά στην πίστα του Μπαχρέιν) και όχι η Φεράρι του Σούμαχερ. Αυτή, όμως

η διαφορά από το περσινό πρωτάθλημα θα είναι ίσως η μικρότερη

Ανοίγει το Σαββατοκύριακο η αυλαία του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 των πολλών

αλλαγών σε επίπεδο κανόνων, προσώπων και ομάδων στην πίστα του Μπαχρέιν

δίνοντας υποσχέσεις για πολλές συγκινήσεις και εκπλήξεις.

H αλλαγή που θα επηρεάσει περισσότερο τις 11 ομάδες που συμμετέχουν στο

«τσίρκο» είναι η αντικατάσταση των τρίλιτρων V10 κινητήρων με τους 2,4 λίτρων

V8.

H ισχύς των νέων κινητήρων θα είναι μειωμένη κατά 20% σε σχέση με την ισχύ των

προηγούμενων. Έτσι, ένα μονοθέσιο θα θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αν η

ισχύς του κινητήρα του θα φτάνει τους 750 ίππους, όταν πέρυσι το αντίστοιχο

νούμερο ήταν 950 ίπποι.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχουν καταθέσει οι ομάδες, τους πλέον

ανταγωνιστικούς κινητήρες διαθέτουν η περυσινή πρωταθλήτρια Ρενό και η Χόντα

ενώ από τις μικρότερες αποδόσεις έχουν οι κινητήρες της ΜακΛάρεν.

Εκπλήξεις

Το αφεντικό της τελευταίας, Ρον Ντένις πιστεύει ωστόσο πως στο Μπαχρέιν θα

γίνουν πολλές εκπλήξεις, καθώς θεωρεί πως αρκετές από τις ομάδες έχουν δηλώσει

ψευδή στοιχεία για την απόδοση των κινητήρων τους με στόχο να αιφνιδιάσουν.

Για πρώτη φορά ύστερα από πέντε χρόνια ο Μίχαελ Σούμαχερ δεν θα έχει το

νούμερο 1 στη Φεράρι του, αφού αυτό θα βρίσκεται στο μονοθέσιο του Ισπανού

Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Γερμανός, που ήταν απελπιστικά κακός την περυσινή περίοδο, μείωσε κατά έναν

μήνα τις διακοπές του προκειμένου να κάνει τεστ με τη νέα Φεράρι και να

εμφανιστεί πανέτοιμος για τη διεκδίκηση του όγδοου τίτλου του.

Ο Μίχαελ Σούμαχερ υποστηρίζει πως η μείωση της ισχύς των μονοθεσίων θα τον

ευνοήσει ιδιαίτερα, όπως επίσης και η επαναφορά του κανονισμού που επιτρέπει

την αλλαγή ελαστικών στη διάρκεια του αγώνα.

Ο πρωταθλητής

Ο Αλόνσο από την πλευρά του δηλώνει πιο ώριμος σε σχέση με πέρυσι και έτοιμος

να υπερασπιστεί τον τίτλο του, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα επιδιώκει με κάθε

τρόπο να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του πόντιουμ.

Εκτός των αλλαγών στους κινητήρες και του κανονισμού των ελαστικών, αλλαγές θα

έχουμε και στον κατατακτήριο αγώνα, το Σάββατο. Αυτός θα χωρίζεται στο εξής σε

τρία σκέλη. Στο πρώτο θα συμμετέχουν όλα τα μονοθέσια και ύστερα από 15 λεπτά

τα έξι πιο αργά θα βγαίνουν έξω και θα παίρνουν τις θέσεις 17-22 στο γκριντ.

Στο δεύτερο σκέλος, έπειτα από 15 λεπτά θα βγαίνουν επίσης τα έξι πιο αργά

μονοθέσια που θα καλύπτουν τις θέσεις 11-16, ενώ τα 10 που θα απομένουν θα

διεκδικούν την πολ-ποζίσιον σε διάστημα 20 λεπτών.

Στο γκριντ θα εμφανιστεί μία νέα ομάδα, η ιαπωνική Super Aguri, ενώ τέσσερις

παλαιές έχουν αποκτήσει νέο ιδιοκτήτη και φυσικά νέο όνομα. Πρόκειται για την

Bar που έγινε Honda Racing F1, τη Ζάουμπερ που θα λέγεται BMW-Ζάουμπερ, την

Τζόρνταν που μετονομάστηκε σε Μίντλαντ και τη Μινάρντι που στο εξής θα λέγεται

Scuderia Toro Rosso.

Επίσης θα κάνουν την εμφάνισή τους δύο νέοι οδηγοί. Πρόκειται για τον Νίκο

Ρόζμπεργκ (Γουίλιαμς), γιο του παλιού πρωταθλητή Κέκε Ρόζμπεργκ και τον Σκοτ

Σπιντ (Toro Rosso) που θα γίνει ο πρώτος Αμερικανός που τρέχει στη Φόρμουλα 1

μετά το 1993 και τον Μάριο Αντρέτι.