ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΧΑΪΑΣ

Ένα πραγματικό έργο πνοής για τη Δυτική Ελλάδα πρέπει να είναι ο

αυτοκινητόδρομος Πατρών – Κορίνθου, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των επόμενων

δεκαετιών και αυτό δεν μπορεί να γίνει με μερεμέτια. Ο νομάρχης Αχαΐας

Δημήτρης Κατσικόπουλος τονίζει στα «NEA» ότι η επί χρόνια αγνοημένη Δυτική

Ελλάδα έχει φθάσει στα όρια της αντοχής της. Όσο για την πορεία της

Πολιτιστικής Πρωτεύουσας εκφράζει την αισιοδοξία του ότι όλα θα πάνε καλά,

κυρίως γιατί στην Πάτρα υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν για τον πολιτισμό.

H εθνική οδός Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών;

Κατ’ όνομα εθνική οδός. Πρόκειται για εθνική καρμανιόλα και καθημερινό

θυσιαστήριο ανθρώπινων ζωών.

H νέα χάραξη;

Απαράδεκτη στο σύνολό της και σαφώς κατώτερη των προσδοκιών των πολιτών της

Δυτικής Ελλάδας. H προτεινόμενη από το ΥΠΕΧΩΔΕ χάραξη, όχι μόνο δεν συμβάλει

στην άρση της επικινδυνότητας του δρόμου, αλλά τεμαχίζει οικισμούς και

οικονομίες.

Τελικά έργο πνοής ή «μπάλωμα»;

Έργο πνοής τα «μερεμέτια» στην εθνική οδό και οι μόλις δύο λωρίδες ανά

κατεύθυνση κυκλοφορίας;

Το αίτημα της Αχαΐας;

Εμείς δεν ζητάμε τη διαπλάτυνση της υφιστάμενης χάραξης, αλλά ένα πραγματικό

έργο πνοής, το οποίο θα καλύπτει τις ανάγκες του δυτικού άξονα για τις

επόμενες δεκαετίες.

Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και οδικό δίκτυο;

Πολυτελέστατος διάδρομος που συνδέει δυο επικίνδυνα και απηρχαιωμένα οδικά

δίκτυα.

Και ο δρόμος Πατρών – Πύργου;

Μια από τα ίδια με την Πατρών – Κορίνθου.

H σιδηροδρομική γραμμή Πάτρας – Αθήνας στην εποχή του X. Τρικούπη;

Σε μια εποχή όπου σε όλη την Ευρώπη δίνεται βάρος στις μεταφορές μέσω του

σιδηροδρόμου, ο διπλός σιδηροδρομικός άξονας που θα μπορούσε να συμβάλει

ουσιαστικά στην ανάπτυξη της περιοχής μας βρίσκεται στο στάδιο της

διεκδίκησης.

Το νέο λιμάνι της Πάτρας;

Έχει βαλτώσει και αυτό στα νερά της εμπλοκής με τους εργολάβους και μαζί με

αυτό έχουν βαλτώσει και τα όνειρα των Αχαιών, για νέα αναπτυξιακή ώθηση στην

περιοχή.

Και το αεροδρόμιο του Αράξου;

Πάγιο αίτημά μας είναι η εξέλιξή του σε πολιτικό αεροδρόμιο.

Πάτρα, «πύλη» της Ελλάδας στην Ευρώπη;

Γεωστρατηγικά έχει κάθε λόγο να θεωρείται πύλη. Φοβούμαι όμως ότι κινδυνεύει

να απολέσει αυτό το πλεονέκτημα, εάν εξακολουθήσει η πριμοδότηση άλλων

λιμανιών, που ήδη λειτουργούν ανταγωνιστικά προς το λιμάνι της Πάτρας.

Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ;

Βρήκε στην περιοχή μας έτοιμα έργα, από την προηγούμενη κυβέρνηση. Κόβει

κορδέλες εντυπωσιασμού, αλλά εξακολουθεί να πορεύεται με αναβλητικότητα. Ο κ.

Σουφλιάς δε, μέχρι σήμερα, παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας, αρνείται να

δεχθεί στο υπουργείο τους φορείς της Αχαΐας.

Μια πρόταση στον κ. Σουφλιά.

Να σταματήσει να αποφασίζει για την Αχαΐα, χωρίς να ακούει τη φωνή των πολιτών

και των φορέων της.

Το κυκλοφοριακό στην Πάτρα;

Συναγωνίζεται την Αθήνα. Εξετάζεται σοβαρά από τους μελετητές, που έχουν

αναλάβει να καταθέσουν προτάσεις αντιμετώπισής του ή καθιέρωση δακτυλίου στο

κέντρο της πόλης.

Το όραμά σας για την Αχαΐα;

Ο Νομός Αχαΐας πρέπει να αποτελέσει τον τρίτο πόλο ανάπτυξης στην Ελλάδα.

Σ’ αυτή τη φράση συνοψίζεται μια ολόκληρη στρατηγική που έχουμε θέσει

προκειμένου ο νομός μας να κατακτήσει τη θέση που του αξίζει σε όλα τα

επίπεδα.

Ξανά υποψήφιος νομάρχης;

Ναι. Συνεπής στις δεσμεύσεις μου προς τους Αχαιούς.

Έχει μέλλον η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση;

Και μέλλον έχει και σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μπορεί να διαδραματίσει,

αρκεί να το καταλάβουν οι κυβερνώντες.

Αθηνοκεντρικό κράτος;

Με κυβέρνηση Κολωνακίου, που καταδικάζει στην υπανάπτυξη την περιφέρεια. Για

πρώτη φορά σε κυβέρνηση δεν εκπροσωπείται η Δυτική Ελλάδα.

Πώς εξελίσσεται η Πολιτιστική στην Πάτρα;

Εξακολουθεί να βρίσκεται εγκλωβισμένη σε εσωστρέφεια, στην οποία την

καταδίκασε το υπουργείο Πολιτισμού και σίγουρα κατώτερη των προσδοκιών των

πολιτών.

Εσείς τι προτείνετε;

Να δώσει ο κ. Βουλγαράκης τη δέουσα προσοχή στην Πολιτιστική, την οποία

δυστυχώς δεν έδωσε ο κ. Τατούλης.

Είστε αισιόδοξος;

Εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος, διότι πιστεύω στην Πάτρα και τους ανθρώπους

της, οι οποίοι παλεύουν για τον πολιτισμό.