Τον φόβο της απομόνωσης, τον οποίον συνεπάγεται το ενδεχόμενο να κλείσει η

Ολυμπιακή, νιώθουν έντονα πλέον οι κάτοικοι των νησιωτικών περιοχών.

Ήδη τα τρία τελευταία χρόνια, βιώνουν καθημερινά τις συνέπειες από τη

δραματική συρρίκνωση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, ενώ οι φορείς των

Δωδεκανήσων και άλλων νησιωτικών περιοχών εκφράζουν φόβους ότι το «λουκέτο»

στην Ολυμπιακή θα έχει σοβαρές συνέπειες και στον τουρισμό. Την ίδια ώρα τα

αεροδρόμια πολλών νησιών κινδυνεύουν να τεθούν σε αχρησία, αφού σ’ αυτά δεν

μπορούν να προσγειωθούν παρά μόνο τα μικρά, ελικοφόρα αεροσκάφη της

Ολυμπιακής.

«Έχουμε νησιά όπως το Καστελλόριζο, η Κάρπαθος, η Κάσος, η Αστυπάλαια, που θα

μείνουν στο έλεος του Θεού, αν κλείσει η Ολυμπιακή», ανέφερε χαρακτηριστικά

στα «NEA» ο νομάρχης Δωδεκανήσου κ. Γ. Μαχαιρίδης. Ο έπαρχος Καρπάθου – Κάσου

κ. M. Ερωτόκριτος σημείωσε πως «τώρα, υπάρχουν τακτικά δρομολόγια από τα νησιά

προς τη Ρόδο αλλά και την Αθήνα, που εξυπηρετούν κατοίκους και επισκέπτες.

Καμία άλλη εταιρεία δεν προσεγγίζει τα νησιά μας, θα είναι καταστροφικό να

χάσουμε την αεροπορική σύνδεση». H νομαρχία Δωδεκανήσου μάλιστα υπέβαλε χθες

υπόμνημα στον Πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς, στο οποίο μεταξύ άλλων

υπογραμμίζει ότι «καμία οικονομικοτεχνική μελέτη και καμία ευρωπαϊκή επιταγή

δεν μπορεί να ακυρώσει το εθνικό χρέος της ελληνικής Πολιτείας».

Στο Βόρειο Αιγαίο, μόνο δύο νησιά εξυπηρετούνται τόσο με την Ολυμπιακή όσο και

με την Aegean: η Μυτιλήνη και η Χίος. Ήδη, πάντως, εκπρόσωποι φορέων τόσο στο

B. Αιγαίο όσο και στην Κρήτη εκφράζουν φόβους ότι το κλείσιμο του εθνικού

αερομεταφορέα θα δημιουργήσει μονοπώλιο. «Μια πιθανή συνέπεια θα είναι η

αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, εφόσον άλλες εταιρείες καταφέρουν να

καλύψουν το κενό της Ολυμπιακής», σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του

τμήματος Ανατολικής Κρήτης του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Γ.

Αμπαρτζάκης.

«Τα τελευταία τρία χρόνια, τα δρομολόγια προς τα νησιά μας έχουν συρρικνωθεί

στο ένα τρίτο. Ακόμη και η Ρόδος συνδέεται, ουσιαστικά, με τα αεροπλάνα με την

υπόλοιπη Ελλάδα. Αν μειωθούν οι πτήσεις, τότε οι συνέπειες στον τουρισμό θα

είναι μεγάλες» ανέφερε ο δήμαρχος Ρόδου κ. Γ. Γιαννόπουλος.

«Περιμέναμε περισσότερες πτήσεις από την Ολυμπιακή», λέει ο πρόεδρος του

Επιμελητηρίου της Κέρκυρας κ. B. Κοντός – υπογραμμίζοντας ότι και σήμερα, οι

τουριστικές ανάγκες δεν καλύπτονται επαρκώς.