MAXH έχει ξεσπάσει μεταξύ του ΥΠΕΧΩΔΕ και της πόλης των Ιωαννίνων, μετά
το δημόσιο τελεσίγραφο του υπουργού Γιώργου Σουφλιά. Αιτία της διένεξης, η...
τελεσίδικη απόφαση του αρμόδιου υπουργείου να κατασκευαστεί τμήμα της Ιόνιας
Οδού μέσα από συνοικίες, δίπλα από το Νοσοκομείο και το Πανεπιστήμιο,
χωρίζοντας την πόλη στα δύο.


Τόσο οι αρχές όσο και οι φορείς και οι κάτοικοι της πόλης αντιδρούν, ζητώντας
η χάραξη της Ιόνιας Οδού να γίνει πίσω από το χωριό Μάρμαρα όπου δεν υπάρχουν
κατοικημένες περιοχές.


Ωστόσο η απάντηση του υπουργού, κατά τα εγκαίνια της σήραγγας Δωδώνης της
Εγνατίας ήταν: «Απαντήστε μου μέχρι τη Δευτέρα, διαφορετικά δεν θα
κατασκευαστεί αυτό το τμήμα, αφού ο διαγωνισμός είναι στην τελική του φάση και
δεν σκοπεύω να καθυστερήσω το έργο...».


Το Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων συνεδρίασε εκτάκτως και ομόφωνα αποφάσισε να
εμμείνει στις αλλαγές χάραξης που πρότεινε, αρνούμενο να υποκύψει στον
«εκβιασμό», ακόμη και αν ισχύσει η απειλή του κ. Σουφλιά και μείνει εκτός
δημοπράτησης το συγκεκριμένο τμήμα της Ιόνιας Οδού. «Δεν κάνουμε βήμα πίσω.
Πουθενά στον κόσμο δεν περνούν αυτοκινητόδρομοι μέσα από κατοικημένες περιοχές
πόλεων, όταν δυο-τρία χιλιόμετρα πιο πάνω υπάρχουν ελεύθεροι χώροι», τονίζει
στα «NEA» ο δήμαρχος Ιωαννίνων Νίκος Γκόντας.


Σοβαρά ερωτήματα εκφράζονται και για την καθυστερημένη ενημέρωση των τοπικών
φορέων όσον αφορά τα σχέδια χάραξης: η μελέτη ολοκληρώθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ το
1999, το οποίο ενημέρωσε μόνο τις Υπηρεσίες του στην Περιφέρεια Ηπείρου.
Ωστόσο, μόλις στα τέλη του περασμένου Απριλίου πληροφορήθηκαν το γεγονός οι
αρχές και οι φορείς των Ιωαννίνων -και μάλιστα συμπτωματικά, από τον βουλευτή
ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Παντούλα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από