«Όταν αποφασίσαμε να κάνουμε τις διακοπές μας στην Κρήτη, εκτός από τον

ήλιο και στη θάλασσα είχα στο μυαλό μου και το καλό φαγητό. Δυστυχώς, αυτό που

τελικά μου προσέφεραν τα περισσότερα εστιατόρια ήταν κακής ποιότητας. Οι

σαλάτες «μαραμένες», το σέρβις όχι ικανοποιητικό και όλα αυτά σε πολύ υψηλές

τιμές».

Ο κ. Νικ Πάνβιλ από το Σαουθάμπτον της M. Βρετανίας είναι ένας από τους

τουρίστες που επέλεξαν φέτος για τις διακοπές τους την Κρήτη. Προχθές, λίγο

πριν αναχωρήσει για την πατρίδα του, δήλωνε μεν ενθουσιασμένος για το φυσικό

περιβάλλον και τις ομορφιές της Κρήτης, ωστόσο ήταν ιδιαίτερα δυσαρεστημένος

από την ακρίβεια που συνάντησε κυρίως στα εστιατόρια σε συνδυασμό με την

ποιότητα του φαγητού του.

Ο αριθμός των τουριστών που αναχωρούν δυσαρεστημένοι από την Ελλάδα λόγω της

ακρίβειας στις τιμές των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι συνεχώς

αυξανόμενος. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, μάλιστα, που καταγράφηκαν για το

προηγούμενο καλοκαίρι από το Ινστιτούτο Καταναλωτών η ακρίβεια είναι ο υπ’

αριθμόν ένα λόγος παραπόνων, τόσο από τους Έλληνες όσο και από τους αλλοδαπούς

τουρίστες. «Πιστεύω ότι όσοι έρχονται στην Κρήτη για διακοπές μεμονωμένα και

όχι σε οργανωμένο γκρουπ ώστε να τους συμβουλεύει διαρκώς κάποιος για τις

«κακοτοπιές», θα πρέπει να είναι διαρκώς καχύποπτοι», λέει ο κ. Πάνβιλ.


Περισσότερες καταγγελίες

Νικ Πάνβιλ (από M. Βρετανία) Δυσαρεστημένος από την ακρίβεια που συνάντησε

Το προηγούμενο καλοκαίρι οι καταγγελίες στο INKA από δυσαρεστημένους τουρίστες

ήταν περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά. Οι οκτώ στις δέκα, μάλιστα, έγιναν από

Έλληνες επισκέπτες τουριστικών περιοχών. Οι καταγγελίες ανήλθαν συνολικά στις

7.980. Είναι ενδεικτικό ότι οι τιμές προϊόντων και υπηρεσιών στις τουριστικές

περιοχές διαπιστώθηκε ότι ήταν ακριβότερες κατά 25% έως 38% κατά μέσο όρο, από

τις αντίστοιχες τιμές στις πρωτεύουσες των νομών.

Ο κ. Στιβ Κάλμπεργκ από τη Σκωτία, που έκανε οικογενειακώς διακοπές τις

προηγούμενες ημέρες στα Μάλια της Κρήτης, έφυγε τελικά δυσαρεστημένος αφού

όπως λέει στα «NEA», «ήρθαμε αντιμέτωποι με μια εικόνα εντελώς διαφορετική από

αυτή που μας είχε παρουσιάσει ο τουριστικός πράκτορας». H απογοήτευση περίμενε

την οικογένεια Κάλμπεργκ από τη στιγμή που έφθασε στα ενοικιαζόμενα δωμάτια

που είχε «κλείσει». «Επιλέξαμε συνειδητά να μην πάρουμε το φθηνότερο πακέτο

διακοπών που μπορούσαμε να επιλέξουμε, αφού ξέρουμε πως ό,τι πληρώνεις

παίρνεις. Δώσαμε αρκετά χρήματα, μας είχαν υποσχεθεί συγκεκριμένες ανέσεις, οι

οποίες, όμως, διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχαν όταν φθάσαμε στα Μάλια», λέει.

Στιβ Κάλμπεργκ (από Σκωτία) Κακή η ποιότητα των παροχών στα καταλύματα

Όπως ο κ. Κάλμπεργκ, ένας στους δέκα τουρίστες -Έλληνες και αλλοδαπούς

-διαμαρτύρονται για την ποιότητα των παροχών στα τουριστικά καταλύματα και

καταγγέλλουν αναντιστοιχία με τις τιμές στις οποίες ενοικιάζονται: Βρίσκονται

στην πρώτη τριάδα των καταγγελιών, μαζί με τις τιμές των προϊόντων και των

υπηρεσιών, την αναντιστοιχία -όπως λένε -τιμών και ποιότητας.

«Περάσαμε όμορφα στην Κρήτη, είναι υπέροχος τόπος, αλλά κάθε φορά που έπρεπε

να μετακινηθούμε μάς έπιανε τρόμος», λέει ο κ. Τζιμ Μακάι από τη Σκωτία.

Αισθανόμουν ότι κινδύνευα κάθε φορά, αφού επιπλέον οι περισσότεροι δρόμοι ήταν

γεμάτοι λακκούβες».



«Τσιμπημένες» οι τιμές και στη Ρόδο

Τζιμ Μακάι (από Σκωτία) «Φοβήθηκα γιατί οι οδηγοί έτρεχαν πάρα πολύ»

ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ εγκαταστάσεις, το αεροδρόμιο, αλλά και τα δημόσια

λεωφορεία της Ρόδου άφησαν πικρή γεύση στους τουρίστες που επισκέφτηκαν το

νησί. Όσο για τις τιμές φαγητού και ποτού, τις βρήκαν από λίγο έως πολύ…

τσουχτερές.

Συγκεκριμένα 2 στους 10 τουρίστες δηλώνουν πως οι τιμές είναι πιο ακριβές σε

σχέση με αυτές στον τόπο διαμονής τους. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο παίζει και το

βιοτικό τους επίπεδο: το 34% των τουριστών που δήλωσαν εισόδημα μικρότερο των

15.000 ευρώ, θεωρεί τις τιμές της Ρόδου «τσιμπημένες». Αντίθετα, από εκείνους

που δήλωσαν εισόδημα μεγαλύτερο των 70.000 ευρώ, μόλις το 13% πιστεύει πως η

Ρόδος είναι ακριβός προορισμός.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας που διεξήγαγε το Επιμελητήριο

Δωδεκανήσου ­ κατά την οποία συμμετείχαν 3.000 τουρίστες ­ η συμπεριφορά των

ντόπιων, οι παραλίες και αξιοθέατα βαθμολογήθηκαν με άριστα.