Ο 23χρονος Αλόνσο πέτυχε τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του και το πανηγυρίζει,

μαζί του πανηγυρίζουν και οι άνθρωποι της Ρενό

Νέος θρίαμβος της Ρενό και ταυτόχρονη καταβαράθρωση της Φεράρι στον δεύτερο

αγώνα του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, στην πίστα Σέπανγκ της Κουάλα Λουμπούρ

(Μαλαισία).

Ο νεαρός Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο διαδέχθηκε τον ομόσταβλό του στη Ρενό,

Τζιανκάρλο Φιζικέλα, στην κορυφαία θέση του πόντιουμ, επιβεβαιώνοντας τα

προγνωστικά για τη γαλλική ομάδα που τη θέλουν από τα φαβορί για την κατάκτηση

του φετινού πρωταθλήματος.

Ο 23χρονος Αλόνσο πέτυχε τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του και έγινε ο πρώτος

Ισπανός στην ιστορία της διοργάνωσης που οδηγεί την κούρσα στη βαθμολογία του

πρωταθλήματος.

«H ομάδα έδειξε και πάλι πως είναι το φαβορί. Αυτός ήταν ένας από τους

καλύτερους αγώνες που θα μπορούσα να κερδίσω, γιατί η πίστα είναι η πιο

τεχνική και η πιο δύσκολη μαζί με αυτή στο Σπα», ήταν οι πρώτες δηλώσεις του

Αλόνσο.

Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ 7ος

H Φεράρι ήταν απογοητευτική και σ’ αυτόν τον αγώνα, προβληματίζοντας έντονα αν

μπορεί να καλύψει το χαμένο έδαφος. Στη Μελβούρνη εγκατέλειψε ο Μίχαελ

Σούμαχερ, ενώ χθες ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Τουλάχιστον ο Γερμανός που χθες

εκκίνησε από τη 13η θέση, κατάφερε να πλασαριστεί στην έβδομη θέση.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία πως υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ της Ρενό και της

Φεράρι. Αν έπειτα από πέντε, έξι κούρσες συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό, τότε θα

πρέπει να σταματήσουμε να μας απασχολεί το πρωτάθλημα. Μου είναι δύσκολο να

καταλάβω πώς πέρυσι κερδίσαμε 15 αγώνες και τώρα να παλεύουμε για την έβδομη

θέση. Είναι προφανές πως οι άλλες ομάδες έκαναν καλύτερη δουλειά σε πολλούς

τομείς», ήταν η αυτοκριτική του Σούμι.

Από τις μεγάλες κερδισμένες ήταν η ομάδα της Τογιότα η οποία για πρώτη φορά

από το 2002 όταν εισήλθε στον κόσμο της Φόρμουλα 1 κατάφερε να ανεβάσει οδηγό

της (Γιάρνο Τρούλι) στο πόντιουμ (δεύτερη θέση).

Τρίτος κατετάγη ο Γερμανός Νικ Χάινφελντ με Γουίλιαμς, η οποία αποδεικνύεται

ένα από τα μεγάλα αουτσάιντερ του φετινού πρωταθλήματος.

Οι υψηλές θερμοκρασίες (38°C στον αέρα και στους 53°C στην πίστα) και τα

ελαστικά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κατάταξης των οδηγών.

Ο Κίμι Ράικονεν, αν και έκανε το ταχύτερο γύρο και ήταν από τους πιο γρήγορους

οδηγούς, δεν κατάφερε να πλασαριστεί στην οκτάδα (9ος) γιατί το πίσω δεξιό

λάστιχο της ΜακΛάρεν έσκασε, στερώντας του πολύτιμο χρόνο.

TA ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Πρόβλημα με τα ελαστικά αντιμετώπισε και η Φεράρι, η οποία επισπεύδει το

ντεμπούτο του νέου μονοθέσιού της, αφού αποδεικνύεται πως το μοντέλο που

κατέκτησε τον περυσινό τίτλο έχει μείνει πολύ πίσω τεχνολογικά.

H επικράτηση της Ρενό θα μπορούσε να είναι καταλυτική αν ο νικητής του αγώνα

της Μελβούρνης, Τζιανκάρλο Φιζικέλα δεν συγκρουόταν με τον Μαρκ Γουέμπερ στον

36ο γύρο, όταν ο τελευταίος προσπάθησε να προσπεράσει τον Ιταλό κι ενώ αυτός

βρισκόταν στην τρίτη θέση. Και γι’ αυτό το ατύχημα ευθύνη φέρουν τα ελαστικά,

τα οποία καταπονούνται ιδιαίτερα και χάνουν την αξιοπιστία τους από τη στιγμή

που απαγορεύτηκε η αλλαγή τους στη διάρκεια των αγώνων.

Στη βαθμολογούμενη οκτάδα τερμάτισαν επίσης οι Μοντόγια (4ος, ΜακΛάρεν), Ραλφ

Σούμαχερ (5ος, Τογιότα), Κούλθαρ (6ος, Ρεντ Μπουλ) και Κλιν (8ος, Ρεντ Μπουλ).

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Αλόνσο με 16 βαθμούς έναντι 10 του

Φιζικέλα και 8 των Μπαρικέλο, Τρούλι, Μοντόγια και Κούλθαρ. Στους

κατασκευαστές πρώτη είναι η Ρενό με 26 βαθμούς έναντι 13 της Τογιότα και 11

της Ρεντ Μπουλ!

Ο επόμενος αγώνας θα φιλοξενηθεί στην πίστα του Μπαχρέιν στις 3 Απριλίου.