ΣΕ ΕΞΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ – τα δύο Γενικής Παιδείας και τα τέσσερα της

Κατεύθυνσης που έχουν επιλέξει οι ίδιοι – θα εξετάζονται πανελλαδικά οι

απόφοιτοι της Γ’ Λυκείου προκειμένου να εισαχθούν σε κάποια Σχολή AEI ή TEI,

προτείνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Μάλιστα, προβλέπεται τα μαθήματα Γενικής

Παιδείας να μην είναι στενά προσανατολισμένα στην αντίστοιχη Κατεύθυνση που θα

έχουν επιλέξει οι μαθητές. Να εξετάζονται π.χ. στα Μαθηματικά οι μαθητές που

έχουν επιλέξει την Κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών και στην Ιστορία όσοι

προέρχονται από την Κατεύθυνση Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών. Όλοι όμως

ανεξαιρέτως θα πρέπει να εξετάζονται στη Νεοελληνική Γλώσσα. Οι εβδομαδιαίες

ώρες διδασκαλίας σε όλες τις κατευθύνσεις της Γ’ τάξης προτείνεται να

ανέρχονται σε 31 και να κατανέμονται ως εξής: έντεκα ώρες για έξι υποχρεωτικά

μαθήματα Γενικής Παιδείας, δεκαοκτώ για τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα

Κατεύθυνσης και δύο για μάθημα επιλογής.

H βαθμολογία

Εξάλλου, για τη βαθμολογία προτείνεται:

* Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, να συνυπολογίζεται (με

χαμηλό συντελεστή) η επίδοση των μαθητών και στις τρεις τάξεις.

* H βαθμολογία και στις τρεις τάξεις, εκτός των μαθητών ειδικών

κατηγοριών, να διαμορφώνεται με προσαρμογή του προφορικού στον γραπτό βαθμό

και μέγιστη απόκλιση τις τρεις μονάδες.

* H προαγωγή από την A’ στη B’ τάξη και από τη B’ στη Γ’ να γίνεται με

ουσιαστικές διαδικασίες αξιολόγησης.

* Στην A’ και στη B’ τάξη όλα τα μαθήματα, περιλαμβανομένων και των

μαθημάτων επιλογής, να συμμετέχουν με το ίδιο βάρος στη διαμόρφωση της

βαθμολογίας.