Μερίδια από τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις ειδών ένδυσης, υπόδησης αλλά και

ηλεκτρικών συσκευών κλέβουν συνεχώς τα υπερμάρκετ. Οι φετινές εκπτώσεις

ανέδειξαν το μέγεθος του ανταγωνισμού ανάμεσα στους δύο κλάδους, καθώς τα

υπερμάρκετ, έχοντας αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό τμήματα ειδών ένδυσης, υπόδησης,

σπιτιού και ηλεκτρικών – ηλεκτρονικών συσκευών, ροκανίζουν τις πωλήσεις των

υπόλοιπων λιανεμπορικών επιχειρήσεων.

Όπλο τους στην κατεύθυνση αυτή είναι τα προϊόντα χαμηλού κόστους, τα οποία

φαίνεται να βρίσκουν μεγάλη ανταπόκριση στο καταναλωτικό κοινό. Μάλιστα, μετά

και τις εκπτώσεις, οι διαφορές στις τιμές είναι ακόμα μεγαλύτερες. Στην αγορά

αυτή έχει μπει δυναμικά ο Όμιλος Carrefour, ενώ μερίδια διεκδικούν και άλλες

αλυσίδες, όπως η A-B (με περιορισμένες κατηγορίες ειδών) και τα Lidl.

Έως 50% φθηνότερα

Τα προϊόντα αυτά φέρουν, συνήθως, τη φίρμα τα δικαιώματα της οποίας έχει μόνο

η συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Το σημαντικό τους πλεονέκτημα είναι η

τιμή τους, η οποία είναι 20% έως και 50% χαμηλότερη σε σχέση με τα αντίστοιχα

επώνυμα προϊόντα. H σημαντική αυτή διαφορά στην τιμή οφείλεται κυρίως στην

απουσία διαφημιστικού κόστους αλλά και κόστους εισόδου στα σημεία λιανικής

πώλησης, καθώς και στον ενιαίο τρόπο πώλησης των προϊόντων που δεν διαφέρει

από αυτόν που αφορά τα υπόλοιπα είδη του υπερμάρκετ, όπως τυποποιημένα τρόφιμα

κ.τ.λ.

«Είναι μία δυναμική κατηγορία προϊόντων, η οποία έχει στόχο να προσφέρει

χαμηλές τιμές στους καταναλωτές και ταυτόχρονα ποιότητα. Το τελευταίο

διάστημα, μάλιστα, έχουμε επεκταθεί και στις κατηγορίες των ειδών ένδυσης και

των ηλεκτρικών ειδών (λευκές και μαύρες συσκευές), προϊόντα που γνωρίζουν

ιδιαίτερη αποδοχή από τους πελάτες μας», αναφέρει στην «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» στέλεχος

του Ομίλου Carrefour – Μαρινόπουλος.