Εξωφρενικό. Τις τελευταίες δέκα ημέρες μια ιστορία με δύο πρόσωπα και μια

καλύβα έχει μετατραπεί σε τόπο προσκυνήματος της κινηματογραφοφιλικής Αθήνας.

Ο παντελώς άγνωστος Κιμ Κι Ντουκ εκ της επίσης εντελώς άγνωστης

(κινηματογραφικά) Νοτίου Κορέας θα «καθαρίσει» δεκαπέντε χιλιάδες εισιτήρια με

προορισμό τις τριάντα! Το πιο εξωφρενικό είναι πως η εν λόγω ταινία «Άνοιξη,

καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνας… άνοιξη» προβάλλεται σε δύο μόνο αίθουσες και

πως οι ιδιοκτήτες τους (Ιντεάλ, Δαναός) αρνούνται να προβάλλουν την επερχόμενη

και άκρως εμπορική υπερ-παραγωγή «Κατάσκοποι», εντός της οποίας εμφανίζεται…

ιπτάμενη η γαργαλιστική Μόνικα Μπελούτσι! Περίπου, λένε στον διανομέα και των

δύο αυτών ταινιών «όλα τα λεφτά στο Ζεν και τον Βούδα»! Αν σ’ αυτό το

κορεάτικο Τζακ ποτ επισυνάψουμε και την επιτυχημένη καριέρα της ρωσικής

«Επιστροφής», τότε καταλήγουμε στο ενθαρρυντικό σύνθημα «δεν πεθάναμε ακόμα,

άθλιε νεκροθάφτη»!