«Καμπανάκι» για το πράσινο στα Ολυμπιακά έργα, αλλά και για την

απομάκρυνση των χιλιάδων παράνομων διαφημιστικών πινακίδων «χτύπησε» χθες ο

Πρωθυπουργός, κατά τη διάρκεια της Διυπουργικής Επιτροπής για την προετοιμασία

των Ολυμπιακών Αγώνων.

Την ίδια ώρα, οι συνεργάτες του Ντένις Όσβαλντ, κ.κ. Φελί και Ντουμπί, σε

χθεσινές δηλώσεις τους στα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία Ρώυτερς και

Ασοσιέτεντ Πρες, «χτύπαγαν» το δικό τους καμπανάκι για τους ρυθμούς με τους

οποίους προχωρούν ο προαστιακός και το τραμ.

Εναλλακτικά μέσα

Μάλιστα, η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Γ. Αγγελοπούλου, εξερχόμενη της

Διυπουργικής, άφησε «ανοιχτό» το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά

μέσα (λεωφορεία, ηλεκτρικός κ.λπ.) σε περίπτωση που δεν γίνει ο προαστιακός.

«Νομίζω ότι υπάρχουν οι ειδικοί στην κυβέρνηση, που μπορείτε να ρωτήσετε»,

είπε η κ. Αγγελοπούλου. «Έχουν εκφραστεί οι ανησυχίες αυτές και κατά τη

διάρκεια αυτής της Συντονιστικής της ΔΟΕ, θα εξετάσουμε πόσο βάσιμες είναι και

αν υπάρχουν με τι τρόπους θα ξεπεράσουμε αυτό το δύσκολο διάστημα, ούτως ώστε

να είμαστε έτοιμοι».

O χρόνος παράδοσης

Για το θέμα του προαστιακού σιδηροδρόμου, ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών έχει

διαβεβαιώσει ότι θα παραδοθεί στην ώρα του. Για το τραμ, σύμφωνα με

πληροφορίες, το πρόβλημα που εντοπίζει η ΔΟΕ δεν είναι αν θα παραδοθεί ή όχι

το έργο, αλλά ότι ο χρόνος παράδοσης (Μάιος 2004) βάζει σε κίνδυνο την ομαλή

λειτουργία του. «Το τραμ θα κινείται μέσα στην πόλη, αλλού σε δικές του

λωρίδες κι αλλού θα διασταυρώνεται με I.X. Πότε θα εκπαιδευτούν οι οδηγοί του;

Το μέσο αυτό θα λειτουργήσει για πρώτη φορά και πριν μπουν μέσα οι επιβάτες

χρειάζεται να λειτουργήσει τουλάχιστον δύο μήνες δοκιμαστικά, ώστε να είμαστε

βέβαιοι», λέει με νόημα τεχνοκράτης που παρακολουθεί τα Ολυμπιακά έργα.