Σε τέσσερις μήνες νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα θα μπορούν οι επιβάτες να

πάρουν το Μετρό και να κατέβουν στον Άγιο Δημήτριο (Μπραχάμι). Χάρη δε στην

εξασφάλιση 400 εκατ. ευρώ, το Μετρό θα συνεχίσει – εναερίως – μέχρι το

Ελληνικό, όπου αναμένεται να φθάσει το 2007. H επέκταση έως το Ελληνικό θα

μειώσει κατά 50.000 ημερησίως τις μετακινήσεις των I.X. στη Λ. Βουλιαγμένης.

Ο σταθμός «Αλέξανδρος Παναγούλης» που βρίσκεται επί της Λ. Βουλιαγμένης στην

περιοχή του Αγίου Δημητρίου θα είναι έτοιμος προς το τέλος Φεβρουρίου – αρχές

Μαρτίου 2004 και υπολογίζεται να εξυπηρετεί περίπου 80.000 επιβάτες ημερησίως.

Οι νέες στάσεις του Μετρό μετά το Μπαχάμι θα είναι – πάντα κατά μήκος της Λ.

Βουλιαγμένης – στην Ηλιούπολη, την Αργυρούπολη (στο ύψος των σχολείων), στο

Ελληνικό (Πράκτικερ) και κοντά στο πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο, στο ύψος του

σούπερ μάρκετ «A-B».

Στη νησίδα η γραμμή

Το Μετρό θα είναι υπόγειο μέχρι τον σταθμό «Αλ. Παναγούλης», ενώ στις επόμενες

δύο στάσεις (Ηλιούπολη, και Αργυρούπολη) θα είναι εναέριο, με κατασκευή στη

σημερινή «νησίδα» της Λ. Βουλιαγμένης. Στο Ελληνικό (Πράκτικερ) η στάση θα

είναι επίγεια, ενώ ο τερματισμός («A-B») θα είναι ξανά υπόγειος. H ΠΕΧΩΔΕ κ.

Βάσω Παπανδρέου, ο υφυπουργός I. Τσακλίδης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ.

Ιωάννης Χρυσικόπουλος, οι οποίοι επισκέφθηκαν χθες τον σταθμό «Αλ.

Παναγούλης», δεσμεύτηκαν χθες όχι μόνο για την επέκταση του Μετρό μέχρι το

παλαιό Ανατολικό Αεροδρόμιο αλλά και για τη σύνδεσή του με το τραμ. Όπως είπε

η κ. Παπανδρέου, μαζί με τη σύνδεση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού με την

Παραλιακή (επέκταση της υπάρχουσας στα νότια προάστια) αλλά και την κατασκευή

του τραμ θα αποσυμφορηθούν σημαντικά οι μετακινήσεις χιλιάδων πολιτών. Σε ό,τι

αφορά την επιλογή να γίνει η επέκταση σε ένα τμήμα περίπου 2 χλμ. εναερίως, ο

πρόεδρος της Αττικό Μετρό επισημαίνει ότι η λύση αυτή επελέγη για δύο κυρίως

λόγους: επειδή είναι ταχύτερη κατασκευαστικά και επειδή μειώνεται το κόστος

του έργου. «Επίσης η εναέρια γραμμή θα τονώσει ιδιαίτερα την εμπορική κίνηση

στα καταστήματα που υπάρχουν κατά μήκος της Λ. Βουλιαγμένης». H Αττικό Μετρό

επίσης δεσμεύεται για την προστασία των μεγάλων δένδρων που υπάρχουν σήμερα σε

ορισμένα σημεία της νησίδας, τα οποία θα μεταφυτευθούν σε άλλους χώρους.

H επέκταση του Μετρό στο Ελληνικό είναι το μοναδικό έργο που εντάχθηκε στη

χρηματοδότηση του Ταμείου Συνοχής πριν από την αναθεώρησή του, γεγονός το

οποίο επιτρέπει τη δημοπράτησή του ως Δημόσιο Έργο τον ερχόμενο Δεκέμβριο.