Αυξάνονται σταδιακά οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας καθώς το οικονομικό

κλίμα σε πολλές χώρες – και κυρίως στις ΗΠΑ – βελτιώνεται και οι καταναλωτές

αρχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα. Ευνοημένες από την αύξηση αυτή είναι

οι μεγάλες εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν είδη πολυτελείας, όπως η

Louis Vuitton, η Chanel, η Ralph Lauren, η Burberry, η Gucci, η Dior, κ.ά.

Οι εταιρείες αυτές, σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», αναμένεται να

δουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται από 10% έως 20% για το τρίτο τρίμηνο του

τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.

Οι πωλήσεις σε είδη πολυτελείας, όπως είναι τα δερμάτινα αξεσουάρ, τα αρώματα

και τα κοσμήματα, είχαν σημειώσει βουτιά το προηγούμενο διάστημα λόγω της

οικονομικής κρίσης σε ολόκληρο τον κόσμο. H μεγαλύτερη ανάκαμψη στις πωλήσεις

ειδών πολυτελείας καταγράφεται στις Ηνωμένες Πολιτείες. H εταιρεία Neiman

Marcus, η οποία διαθέτει 36 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα, ανακοίνωσε αύξηση

στις πωλήσεις κατά 14,7% τον Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», σημαντική αύξηση στις πωλήσεις έχει

καταγραφεί σε προϊόντα των εταιρειών Louis Vuitton, Chanel, Ralph Lauren και

Burberry.

Αντίθετα, στην Ευρώπη, η αύξηση στις πωλήσεις ειδών πολυτελείας είναι

μικρότερη. Το μεγαλύτερο πλήγμα έχει δεχτεί η Γαλλία, όπου ο τουρισμός

παρουσιάζει μείωση, κυρίως λόγω του άτυπου «εμπάργκο» που έχουν επιβάλει οι

Αμερικανοί τουρίστες μετά την κόντρα των δύο χωρών για τον πόλεμο του Ιράκ.