H έρευνα έδειξε πως το δελτίο του Mega από την 1η έως τις 30 Σεπτεμβρίου είναι

πρώτο σε προτίμηση στους τηλεθεατές 18 έως 54 ετών – τη δυναμική, δηλαδή,

ηλικιακή ομάδα των τηλεθεατών – και με διαφορά από τα δελτία των άλλων

καναλιών. Το Mega κατέχει ποσοστό 20,1%, ακολουθεί ο Antenna με 18,8% και ο

Alpha με 15,3%.

Με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής περιόδου, το δελτίο ειδήσεων του Mega μπήκε

δυναμικά στον ανταγωνισμό με παρουσίαση των ειδήσεων στα πρότυπα των μεγάλων

ευρωπαϊκών τηλεοπτικών σταθμών, προσηλωμένο στην προβολή των γεγονότων,

απαλλαγμένο από δραματοποιήσεις και λαϊκισμούς και με πολιτικο-οικονομικό

προσανατολισμό. Ο νέος τρόπος παρουσίασης του δελτίου με την καθημερινή

συμμετοχή, πλάι στον Αιμίλιο Λιάτσο, πολλών στελεχών του καναλιού, καθένα στον

τομέα του, να αναλύουν τα γεγονότα και να μη μένουν στην είδηση αυτήν καθαυτή

είναι το στοιχείο εκείνο που, όπως εκτιμούν οι ιθύνοντες του καναλιού της

Μεσογείων, έδωσε νέα πνοή στο δελτίο. Το νέο πολυπρόσωπο μοντέλο ειδήσεων που

αναδεικνύει την ισχυρή ομάδα δημοσιογράφων του καναλιού, σε αντιδιαστολή με

τον προσωποπαγή χαρακτήρα παρουσίασης, λειτούργησε θετικά και βοήθησε τους

τηλεθεατές να εμβαθύνουν στα θέματα επιλέγοντας το δελτίο του Mega για την

ενημέρωσή τους. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις μετρήσεις τηλεθέασης της AGB.

Τα ποσοστά στο διάστημα από 8 έως 30 Σεπτεμβρίου διαφοροποιούνται ελαφρώς για

την ηλικιακή ομάδα από 18-54 ετών καθώς μπαίνει στη μάχη το νέο δελτίο του

Alpha. Είναι τα εξής: Mega 20,4%, Antenna 19,8% και Alpha 18,3%.

Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο κατά την οποία και ο Alpha λανσάρισε το δικό

του μοντέλο ειδήσεων, διάρκειας σχεδόν δύο ωρών, με το πρώτο μέρος αφιερωμένο

σε κοινωνικά θέματα και τίτλο «Τηλε-Εφημερίδα» και το δεύτερο με

πολιτικο-οικονομικό προσανατολισμό. Από τα στοιχεία της AGB Hellas προκύπτει

πως ο Antenna έχει απήχηση σε τηλεθεατές άνω των 65 ετών. Σημαντική πρόσβαση

στην ίδια ηλικιακή κατηγορία τηλεθεατών έχει και ο Alpha. Αντίθετα, το Mega

εμφανίζεται με νεανικό προφίλ, καθώς κερδίζει τα βλέμματα στις νεώτερες

ηλικιακά ομάδες τηλεθεατών.

Το διάστημα, εξάλλου, από την 1η έως τις 30 Σεπτεμβρίου το Mega απέσπασε

μερίδιο 18,3% από τη συνολική πίτα τηλεθέασης των ειδήσεων, ο Antenna το

25,1%, ο Alpha το 15,7%, το Alter είχε 13,9%, η NET 10,6% και το Star 9,8%.

H πίτα τηλεθέασης

Το κομμάτι του Mega από την πίτα τηλεθέασης των ειδήσεων κάθε ημέρας το

διάστημα 1-7 Οκτωβρίου, σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα της AGB Hellas, δεν

παρουσιάζει μεγάλες μεταβολές ως προς το μέγεθός του (περίπου στο 18%), εν

αντιθέσει με τον ανταγωνισμό. Το στοιχείο αυτό υποδηλώνει τη μόνιμη σχέση που

έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στους τηλεθεατές και στις ειδήσεις του Mega, αλλά και

την σταθερή επιλογή για την ενημέρωσή τους.