Σχεδιαστικά η νέα Mercedes Ε-class, που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2002,

δεν διαφέρει ριζικά από τη σημερινή, αν και έγινε σαφώς πιο σύγχρονη

Τον Μάρτιο του 2002 θα κάνει την εμφάνισή της στις βιτρίνες των εμπόρων η νέα

Mercedes Ε-class, το σημαντικότερο μοντέλο για τη γερμανική εταιρεία. Το

ντιζάιν της έχει προσαρμοστεί στα νεώτερα δεδομένα χωρίς να διαφέρει ριζικά

από το σημερινό. Αν και δεν αυξάνονται οι εξωτερικές διαστάσεις της, μέσα θα

είναι σαφώς πιο ευρύχωρη χάρη στην καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου

και το μακρύτερο μεταξόνιο. Η τρίτη γενιά της Ε-class θα εφοδιαστεί με

τεχνολογία αιχμής, όπως πνευματικές αναρτήσεις (Airmatic) και σύστημα Active

Body Control, που δεν αφήνει το αμάξωμα να πάρει κλίση στις γρήγορες στροφές.


Το πίσω μέρος διακρίνεται για το κομψό ντιζάιν του, θυμίζει τόσο την C όσο

και την S-class, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει χωρίς διαφοροποιήσεις στον όγκο

Μεταξύ των εξτρά θα προβλέπονται επίσης τα νέα υπερφρένα Sensotronic, που θα

συνδυάζονται με το (στάνταρ) ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP, καθίσματα με

ενσωματωμένα ανεμιστηράκια για να μην ιδρώνουν ο οδηγός και οι επιβάτες και

ένα σύστημα ελέγχου της πίεσης των φρένων από το εσωτερικό. Όσο για τους

κινητήρες, μάλλον δεν πρόκειται να υπάρξει δίλιτρη ατμοσφαιρική έκδοση, αλλά η

γκάμα τους θα ξεκινά με έναν Kompressor αντίστοιχης χωρητικότητας και 163

ίππους ισχύ. Στόχος των ανθρώπων της Mercedes είναι μεταξύ άλλων και η χρήση

ποιοτικότερων υλικών, ώστε να αποκτήσει το μεγαλομεσαίο αστέρι και πάλι την

λάμψη, που θάμπωσε απο τις αδυναμίες της σημερινής Ε-class σε αυτόν τον τομέα.