Πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Τζιάς με το Λαύριο παρατηρείται τις

τελευταίες 20 μέρες, μετά την ακινητοποίηση του επιβατηγού «Μύρινα Εξπρές» για

την ετήσια συντήρηση και τη μηχανική βλάβη που υπέστη το δεύτερο πλοίο, το

«Κάρυστος Εξπρές».

Το πρόβλημα αναμένεται να λυθεί με την επαναδρομολόγηση του «Κάρυστος Εξπρές»,

την οποία αποφάσισε χθες το βράδυ η Γνωμοδοτική Επιτροπή Ακτοπλοϊκών

Συγκοινωνιών.

Όπως επεσήμανε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Χρήστος Παπουτσής, «το

«Κάρυστος Εξπρές» δεν είχε άδεια σκοπιμότητας γι’ αυτή τη γραμμή και η

διαδικασία της έκτακτης δρομολόγησης είχε τελειώσει. Όμως η πλοιοκτήτρια

εταιρεία δεν ενδιαφέρθηκε να περάσει από τις διαδικασίες που απαιτούνται για

τη μεταδρομολόγηση…».

Τελικά, η εταιρεία υπέβαλε προχθές το βράδυ αίτηση προκειμένου η Γνωμοδοτική

Επιτροπή να αποφανθεί για το θέμα, και χθες το βράδυ ­ όπως ανακοινώθηκε από

το ΥΕΝ ­ η ΓΕΑΣ αποφάσισε τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Λαυρίου-Κέας.

Ο κ. Χρήστος Παπουτσής τόνισε ακόμη ότι συστήθηκε ήδη η Επιτροπή για τον

έλεγχο των καταγγελιών, η οποία θα συνεδριάσει τις επόμενες μέρες, ενώ

κατατίθεται το νομοσχέδιο για την ίδρυση του Γραφείου των Εσωτερικών

Υποθέσεων.

Όσον αφορά το αίτημα φορέων της Πάρου και της Αντίπαρου, για την ανέλκυση του

βυθισμένου «Εξπρές Σαμίνα», ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας τόνισε ότι «μόνο

ένα πολιτικό σχόλιο μπορώ να κάνω σε αυτό, ότι συμφωνώ απόλυτα με τη

διαδικασία ανέλκυσης του ναυαγίου το ταχύτερο δυνατό».

Όπως είναι γνωστό, έχει κατατεθεί ήδη νομοσχέδιο στη Βουλή από το ΥΕΝ για την

ανέλκυση όλων των ναυαγίων.

Στο μεταξύ, η ατυχία εξακολουθεί να… χτυπά τα πλοία της MFD. Προχθές, το

«Εξπρές Διόνυσος» έχασε την αριστερή άγκυρα, μόλις έβγαινε από το λιμάνι της

Σικίνου, ενώ χθες εκδηλώθηκε φωτιά στο «Εξπρές Άδωνις», το οποίο βρισκόταν για

επισκευές στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος.