Απονεμήθηκαν χθες τα βραβεία στους νικητές του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού

Πολυμέσων και Ίντερνετ, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο

Μουσικής Αθηνών. Στον φετινό διαγωνισμό συμμετείχαν πάρα πολλά έργα, τόσο από

νέους δημιουργούς όσο και από την εκπαιδευτική κοινότητα, από σχολεία της

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και από ιδιωτικές σχολές.

Μεγάλη φωτογραφία: Βραβείο καλύτερης ατομικής ερασιτεχνικής παραγωγής,

φωτογραφία κάτω αριστερά: Βραβείο καλύτερου ελληνοποιημένου εκπαιδευτικού

τίτλου, φωτογραφία κάτω δεξιά: 1ο βραβείο καλύτερης ομαδικής σπουδαστικής παραγωγής

Η πρωτοβουλία, η οποία στόχο είχε την ανάδειξη της σημασίας της χρήσης των

νέων τεχνολογιών στον χώρο της παραγωγής, της εκπαίδευσης και της κοινωνίας

γενικότερα, ανήκει στην Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής

(ΕΠΥ), στον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ)

και στο Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη (ΙΜΛ), ενώ ο διαγωνισμός διοργανώθηκε σε

συνεργασία με το ΙΕΚ «Όμηρος».

Τα βραβεία που απονεμήθηκαν είναι τα εξής:

Νέοι δημιουργοί

1ο Βραβείο Καλύτερης Ομαδικής Σπουδαστικής Παραγωγής

Απονεμήθηκε στους σπουδαστές του ΙΕΚ «Όμηρος», Παρασκευή Κολοβρεντή, Ειρήνη

Ελ. Σούκαρη, Γιώργο Στεφανή, Μαρίτα Καλοδήμου, Κώστα Καπλάνογλου, Βασίλη

Τζερτζεβέλη και Ελένη Βογιατζή, για το CD ROM που σχεδίασαν με τίτλο «Ταξίδι

στις ράγες του χρόνου».

1ο Βραβείο Καλύτερης Ομαδικής Μαθητικής Παραγωγής

Το βραβείο μοιράστηκε. Το κέρδισαν: το CD-ROM με τίτλο «Το μετάξι στον Έβρο»

που δημιούργησαν από κοινού τα σχολεία 1ο ΤΕΕ Αλεξανδρούπολης, ΤΕΛ Σουφλίου,

ΤΕΛ Αλίμου, ΕΠΛ Κορυδαλλού και ΚΠΕ Σουφλίου, και το 14ο Γυμνάσιο Περιστερίου

για τον ιντερνετικό κόμβο του σχολείου, ο οποίος βρίσκεται στη διεύθυνση: http: //www.asda.gr/g14per

Βραβείο Καλύτερης Ατομικής Σπουδαστικής Παραγωγής

Το κέρδισε ο Δημήτρης Καλαρώνης, σπουδαστής στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ, για το CD-ROM που

είχε τίτλο «Περιβάλλον».

Βραβείο Καλύτερης Ομαδικής Ερασιτεχνικής Παραγωγής

Απονεμήθηκε στους Παναγιώτη Κονταξή και Νίκο Νικολάου, για το CD-ROM

«Τουριστικός – Πολιτιστικός Οδηγός Σερρών».

Βραβείο Καλύτερης Ατομικής Ερασιτεχνικής Παραγωγής

Απονεμήθηκε στον Χρήστο Αίσωπο για το CD-ROM «Όνειρο Μικρού Κοριτσιού που

Ήθελε να Μπει σε Μοναστήρι».

Εταιρείες

Βραβείο Καλύτερης Εκπαιδευτικής Εφαρμογής Λογισμικού Πολυμέσων

Στον κόμβο «Netkids» (http:

//www.netkids.gr) της εταιρείας ΝΟΥΣ Α.Ε.

Βραβείο Καλύτερης Ελληνικής Παραγωγής με Εκπαιδευτικό­Πολιτιστικό

Περιεχόμενο

Για το CD-ROM «Προσκύνημα στο Άγιον Όρος» της εταιρείας MLS multimedia.

Βραβείο Καλύτερου Ελληνοποιημένου Εκπαιδευτικού Τίτλου

Για το CD-ROM «Το Μυστικό Άλμπουμ του Θείου Άλμπερτ», της εταιρείας

INTE*LEARN.

Σχολεία

Βραβείο για την Καλύτερη Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών στην Πρωτοβάθμια

Εκπαίδευση

Στους μαθητές της Ε’ τάξης (κατά το σχολικό έτος 1999-2000), Γιώργο Φωτάκη και

Μαρία Βαβουράκη, από το 7ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου, για το CD-ROM «Στον

Καιρό του Ακαθίστου Ύμνου».

Τιμητικός έπαινος για την Καλύτερη Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών στην

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Στο ηλεκτρονικό έργο «Παιδική Πινακοθήκη» (http: //www.

pinakothiki-tetartou.tripod.com), μια δημιουργία των σχολείων: 4ο Δημοτικό

Σχολείο Αργυρούπολης, 11ο, 7ο και 18ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας, 59ο Δημοτικό

Σχολείο Θεσσαλονίκης, Δημοτικό Σχολείο Ραχούλας, Δημοτικό Σχολείο

Μεγαπλάτανου, 10ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου, 21ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας,

Νηπιαγωγείο Μεγαπλάτανου, Νηπιαγωγείο Καπαρελίου Βοιωτίας και Ιδιωτικά

Εκπαιδευτήρια Πετράκη-Βαλσαμίδου. Υπεύθυνος: Φώτης Γούσιας.

1ο Βραβείο για την Καλύτερη Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών στη Δευτεροβάθμια

Εκπαίδευση

Στο Γυμνάσιο Πλατανιάς Χανίων και στο 4ο Γυμνάσιο Χανίων για την εφαρμογή

τηλεσυνδιάσκεψης, με θέμα «Τι λέμε εμείς και τι λένε οι άλλοι…». Υπεύθυνοι,

οι καθηγητές Βασίλης Παπαστάμος και Αναστάσιος Κολοκυθάς και οι μαθητές της Γ’

Γυμνασίου (σχ. έτος 2000-2001).

Τιμητικός Έπαινος για την Καλύτερη Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών στη

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Στο 3ο Ενιαίο Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας «Μίλτος Κουντουράς», την Αικατερίνη

Φυσάκη και τους μαθητές της Γ’ Τάξης Κλάδου Πληροφορικής και του Τμήματος

Ειδίκευσης Πληροφορικής (σχ. έτος 1999-2000), για την ανάπτυξη του project με

θέμα «Σφουγγαράδες και σφουγγάρια».