Και μέσω του Ίντερνετ μπορούν φέτος να στρώσουν το χριστουγεννιάτικο

τραπέζι τους οι Έλληνες καταναλωτές. Ήδη δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

έχουν ξεκινήσει πωλήσεις μέσω Ίντερνετ ενώ σε ανάλογες κινήσεις προχωρούν και

άλλες εταιρείες του κλάδου.

Οι Έλληνες καταναλωτές (όσοι τυχόν δεν ενδιαφέρονται να… «μυρίσουν»

εορταστική ατμόσφαιρα σε σούπερ μάρκετ) θα μπορούν να παραγγείλουν μέσω του

υπολογιστή τους τις εορταστικές προμήθειες

Με επάρκεια ειδών αλλά και με προσφορές, οι μεγάλες ελληνικές αλυσίδες σούπερ

μάρκετ ετοιμάζονται να δεχτούν τους καταναλωτές την περίοδο των γιορτών. Όμως

φέτος οι καταναλωτές θα έχουν μια καινούργια δυνατότητα: να κάνουν χωρίς

ταλαιπωρία τα ψώνια τους από τα σούπερ μάρκετ. Έτσι οι Έλληνες καταναλωτές θα

μπορούν να παραγγείλουν μέσω του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή και να

προμηθευτούν απευθείας στο σπίτι τους όλες τις εορταστικές προμήθειες.

Ον-λάιν και από τον Α-Β

Ήδη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ Α-Β Βασιλόπουλος και Βερόπουλος έχουν ξεκινήσει

τις on-line πωλήσεις. Ταυτόχρονα προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα

και τηλεφωνικών παραγγελιών αλλά και παραγγελιών μέσω φαξ ενώ σχέδια για

πωλήσεις μέσω Διαδικτύου έχει και η αλυσίδα Carrefour.

Η αλυσίδα Α-Β Βασιλόπουλος έχει δημιουργήσει το ηλεκτρονικό της κατάστημα εδώ

και μία διετία. Αυτό το διάστημα βρίσκεται στη φάση της ανακατασκευής της

ηλεκτρονικής της σελίδας, μέσα από την οποία οι καταναλωτές μπορούν να

πληροφορούνται τα νέα της επιχείρησης, να επιλέγουν προϊόντα και να

πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους καθώς και να ενημερώνονται για όλες τις

προσφορές που ισχύουν στα καταστήματα της εταιρείας. Η επικοινωνία μπορεί να

γίνεται είτε μέσω του υπολογιστή με e-mail χρησιμοποιώντας ο καταναλωτής μια

ειδική φόρμα παραγγελίας είτε μέσω τηλεφώνου και φαξ. Μπορεί επίσης να

εγγραφεί, και πάλι μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την κάρτα Α-Β plus

της εταιρείας με την οποία κερδίζει μπόνους κάνοντας αγορές. Η παράδοση των

παραγγελιών γίνεται κατόπιν συνεννοήσεως με τον καταναλωτή και είναι δωρεάν.

Βερόπουλος για Αττική

Στην υπηρεσία του σύγχρονου καταναλωτή και η αλυσίδα Βερόπουλος, η οποία ήταν

και η πρώτη αλυσίδα στην Ελλάδα που μπήκε στον χώρο αυτό και άνοιξε δρόμο και

για άλλους επιχειρηματίες. Αν και καθυστέρησε να ξεκινήσει το ηλεκτρονικό της

κατάστημα, πλέον οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται το site της

επιχείρησης και αφού εγγραφούν να περιπλανηθούν εντός των σελίδων της αλυσίδας

και να γεμίσουν το ηλεκτρονικό τους καλάθι με τα είδη που επιθυμούν. Το

ηλεκτρονικό κατάστημα της Βερόπουλος μπορεί να εξυπηρετήσει σε πρώτο στάδιο

μόνο περιοχές της Αττικής και σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της

Ελλάδας όπου υπάρχουν καταστήματα της επιχείρησης. Η αποστολή των προϊόντων

γίνεται δωρεάν στους πελάτες, οι οποίοι εκτός από τη δυνατότητα 24ωρης

πρόσβασης στο ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ και αγορών έχουν την ευκαιρία να

συμμετάσχουν και στους διαγωνισμούς που διοργανώνει η επιχείρηση για τους

πελάτες της.

Το Καρφούρ

Στην κατεύθυνση της δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος βρίσκεται και η

εταιρεία Carrefour, η οποία την περασμένη εβδομάδα εγκαινίασε το νέο

υπερμάρκετ της αλυσίδας στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη. Ανάλογες κινήσεις ετοιμάζουν

και τα στελέχη της εταιρείας, οι οποίες όμως θα έχουν ολοκληρωθεί εντός των

επομένων μηνών καθώς ακόμα δεν έχει αποφασισθεί ο τρόπος της ηλεκτρονικής επικοινωνίας.