Οι παροχές υπηρεσιών για ρεύμα, αέριο, τηλέφωνο και δημόσιες επικοινωνίες δεν

ικανοποιούν το ίδιο τους Έλληνες πολίτες και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους ενώ

ιδιαίτερα μεγάλη είναι η δυσαρέσκεια στην Ελλάδα για τη ΔΕΗ.

Την αλήθεια αυτή καταγράφει η στατιστική υπηρεσία της Κομισιόν (Ευρωβαρόμετρο)

αφού το 98,7% των Ευρωπαίων πολιτών κατά μέσο όρο δηλώνει ικανοποιημένο από

τις υπηρεσίες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στις χώρες όπου ζει, σε αντίθεση με

τους Έλληνες καταναλωτές που μόνο το 7,9% εκφράζει θετικά σχόλια για τις

υπηρεσίες που προσφέρει η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρικού.

Ενδεικτικό για την καταγραφή των διαφορών είναι ότι ικανοποίηση για τις ίδιες

υπηρεσίες εκφράζει το 86,6% των Δανών και το 62,1% των Πορτογάλων.

Στο θέμα των επικοινωνιών, τώρα, σημειώνονται διαφορές ως προς την ακρίβεια

των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων. Δίκαιη θεωρείται η σχέση τιμής με την ποιότητα

της παροχής από το 49% ενώ το 46,6% θεωρεί ότι πληρώνει περισσότερο από όσο

πρέπει. Οι Έλληνες είναι μεταξύ εκείνων που δηλώνουν λιγότερο ικανοποιημένοι

για τον ΟΤΕ και τις υπηρεσίες του ενώ η χώρα μας ακολουθεί τον κοινοτικό μέσο

όρο στο θέμα της κινητής τηλεφωνίας.

Μεγαλύτερη «γκρίνια» εκδηλώνουν σε αυτόν τον τομέα οι Ισπανοί και λιγότερο οι

Λουξεμβούργιοι. Για τις υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας ικανοποιημένο είναι

το 78,1% των Ευρωπαίων.

Τέλος, σε γενικές γραμμές οι Έλληνες είναι ικανοποιημένοι για την ΕΥΔΑΠ και

δεν εκφράζουν δυσαρέσκεια για το ύψος των τιμών και για την παροχή του νερού

(ποσοστό ικανοποίησης 81%). Το αντίστοιχο των Ευρωπαίων κατά μέσο όρο είναι

90,7%. Ωστόσο, στην Ελλάδα εκφράζεται η απαίτηση για καλύτερη ποιότητα νερού.

Στη χώρα μας εκφράζεται ικανοποίηση για τις τιμές των εισιτηρίων στα τρένα και

ποσοστό 78% των Ελλήνων δηλώνει ικανοποιημένο για τις αστικές συγκοινωνίες. Το

χαμηλό ύψος των ταχυδρομικών τελών ικανοποιεί επίσης τον ελληνικό πληθυσμό ενώ

ένα ποσοστό 85,8% τοποθετείται θετικά για τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ.