Το μέτρο της επιστράτευσης όλων των φορτηγών δημοσίας χρήσεως -ως έσχατη

λύση- σχεδιάζει να εφαρμόσει η κυβέρνηση, εάν μέσα στο ερχόμενο τριήμερο οι

ιδιοκτήτες τους δεν λύσουν την απεργία που ξεκίνησαν από την περασμένη

Δευτέρα.

Οι απεργοί ιδιοκτήτες φορτηγών αποφάσισαν συνέχιση των κινητοποιήσεων στη

χθεσινή γενική συνέλευση

Χθες οι ιδιοκτήτες των περίπου 67.500 φορτηγών εθνικών-διεθνών μεταφορών, των

βυτιοφόρων και των μικρών φορτηγών δημοσίας χρήσεως αποφάσισαν να συνεχίσουν

για δεύτερη εβδομάδα την απεργία τους, που προκαλεί ήδη σοβαρά προβλήματα στον

ανεφοδιασμό της περιφέρειας με καύσιμα και προϊόντα.

Σε συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι των ομοσπονδιών των φορτηγών -το

περασμένο Σάββατο- με τους υπουργούς Εθνικής Οικονομίας, Ανάπτυξης και

Μεταφορών-Επικοινωνιών, συζητήθηκαν εκ νέου τα θέματα της απελευθέρωσης του

επαγγέλματος και της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Παρά τις υποσχέσεις που δόθηκαν από την πλευρά των υπουργών, οι απεργοί

υποστήριξαν ότι «ουδόλως ικανοποιούνται τα αιτήματά τους» και στη διάρκεια

γενικής συνέλευσης που είχαν χθες το μεσημέρι αποφάσισαν τη συνέχιση των

κινητοποιήσεών τους.

Την Τετάρτη: ταξί – αγοραία

Στο μεταξύ, σε νέα 24ωρη απεργία προχωρούν την ερχόμενη Τετάρτη οι ιδιοκτήτες

των ταξί και αγοραίων όλης της χώρας που θεωρούν μικρές τις αυξήσεις στα

τιμολόγια των ταξί που ισχύουν από χθες. Την κάθοδό τους σε απεργίες μέσα στο

δεύτερο δεκαήμερο του Οκτωβρίου έχουν αποφασίσει από την περασμένη Παρασκευή

και οι περίπου 5.000 ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων.

Οξύνονται τα προβλήματα

Την ίδια στιγμή τα προβλήματα ανεφοδιασμού της αγοράς με καύσιμα οξύνονται

συνεχώς. Σχεδόν το σύνολο των πρατηρίων στην Κρήτη, τη Ρόδο και τα Ιωάννινα

δεν διαθέτουν καύσιμα. Επίσης, σοβαρά προβλήματα υπάρχουν στο Αγρίνιο, την

Άρτα, την Ηλεία, τη Δράμα, την Ημαθία, τη Λάρισα, τη Φλώρινα, τη Φθιώτιδα και

την Ανατολική Μακεδονία – Θράκη.

Στέγνωσαν τα πρατήρια

Σύμφωνα με τα χθεσινά στοιχεία της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος (ΟΒΕ), το

80% των πρατηρίων σε ολόκληρη τη χώρα έχει «στεγνώσει» από καύσιμα.

Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη παροδικά προβλήματα παρουσιάζονται, σύμφωνα με

την ΟΒΕ, στο 35%-40% των πρατηρίων, που μένουν για αρκετές ώρες κυρίως χωρίς

αμόλυβδη βενζίνη. Ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη

γίνεται έστω και με καθυστέρηση, από τα βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσεως που

διαθέτουν οι εταιρείες πετρελαιοειδών.